2023. augusztus 16., szerda

Ennek is vége lett

 Mint minden jónak. Vagy úgy mindennek igazából. Csak a klassz dolgok úgy tűnnek, hogy gyorsabban elrepülnek velünk....

Péntek este került sor az "utolsó vacsorára", amit mindig úgymond megünneplünk vagy meggyászolunk, nem is vagyok benne biztos, melyik. Ilyenkorra már megbarátkozunk a szállodával, ismerjük a folyosóit, zeg-zugait és otthon érezzük magunkat, pont mire pakolhatunk is haza. Desszertnek aranygaluska is volt, bár a lelkesedésem korai volt, mert közel sem volt olyan finom, mint a házi az enyém... Réka azért alaposan feltankolt belőle én pedig a sütikből, amelyek - talán már írtam - meglepően finomak voltak. Utolsó este szégyelltem is magam egy picit, hogy hány darab süti csücsül is a tányéromon, node oda se neki, úgyis gyorsan elfogyott....

Este, a kutyasétáltatásnál, az utolsónál hirtelen eleredt az eső, ahogy előző este is és vad sprinttel rohantunk vissza a szálloda előcsarnokába.....Akkor már nem számoltuk, hányadszor áztunk el, a lényeg, hogy legalább a nap bizonyos szakaszában nem esett az eső és lehettünk aktívak. Persze meleg ruhát nem csomagoltam különösebben, de azért egy-egy pulcsi akadt. Mivel a sajátom péntek délután elázott, késő este Zalánét koptattam. Vagy hát inkább áztattam. Durva, hogy jó rám, sőt....

Másnap reggel eljött a kicsekkolás napja, 11 óráig volt időnk elhagyni a szobákat, így kényelmesen összepakoltunk mindent, elköszöntünk wellnesses köntöseinktől, majd elvonultunk reggelizni. Érdekes, hogy a gyerekek mi mindenre ráfanyalodtak, Réka például a főtt brokkolira, barackbefőttre, bár általában tejbegrízt mindenképpen ettek, a virsli vagy szalonna, bundáskenyér, péksütemények csak a ráadás voltak. Hogy végignyammognának egy tradicionális reggelit, mondjuk tojást baconnal, piritóssal vagy kakaót péksütivel, az náluk kizárt, amit megkívánnak, azt meg is eszik....Rendeztük a számlát, aztán pontban 11-kor elhagytuk a pakolót és magunk mögött hagytuk Hévízt.

Gondoltam, ha már arra járunk, szétnézhetnénk a környéken vagy nem is annyira a környéken. Ez utóbbi Tibinek nem nagyon tetszett, úgyhogy maradtunk Tapolcánál, ahol sétáltunk egy kört. Nagyon szép a tó környéke és tömve volt halakkal és vadkacsákkal. Ez utóbbira Dió olyan szinten rácuppant, hogy szinte lehetetlennek tűnt a séta vele. Remegett az egész kutya és legszívesebben a vízbe vetette volna magát valamelyik kacsa után..... Mint ahogy Vácon is teljesen váratlanul a tóba vetette magát, csak azt hallottuk, hogy placcs, nahát most pórázon volt és szerencsére csak a tó egy bizonyos szakaszán úszkáltak a gyanútlan szárnyasok. Csepergett az eső, szóval imádkoztam, nehogy megint elázzunk, bár már megszokhattuk volna, azért nem hiányzott. Zalán nem volt hajlandó kiszállni az autóból, úgyhogy őt a parkolóban hagytuk. Igazából el kellett volna venni tőle a telefonját, bár akkor sem tartott volna velünk, csakazértsem.

Innen Nagyvázsony felé robogtunk az autóval, amiről hallottam, hogy idén márciusban lett kész a felújítással a Kinizsi vár. Nagyvázsony az első közös nyaralásunk egyik helyszíne volt, azóta egész sokat fejlődött és persze mivel nem volt strandidő, elég sokan is voltak a látogatók. Borsos volt a jegyár szerintem, négyőnknek pont 10000 Ft és mi csak a várba látogattunk el. 

Kutyabarát, de a kiállítóterembe nem mehet eb, úgyhogy ez amolyan be is engedik a kutyát, meg nem is...Tibi leült vele az első padra, ami szembejött és megvárta, míg mi hárman körbenézünk, aztán rajta volt a sor. A torony nagyon klasszul be van rendezve, én végigolvastam a táblák legjavát. Kinizsi nejéről próbáltam összefoglalni az érdekességet Zalánnak, de hamar leforrázott, hogy ő is tud olvasni. Csak éppen nem állt meg egyik infó tábla mellett sem, de mindegy. 

A csigalépcsőn felfelé haladva türelmesen leengedtünk mindenkit, majd emeletről emeletre osontunk. Nem lehetett valami kényelmes itt lakni, az biztos, kétszer is meggondolta az ember, ha "szintet akart lépni". Lefelé a toronyból újra bekukkantottunk minden szobába, lefelé így is beszólt egy idősebb mama, hogy úgy szokás ám, hogy leszólunk a többieknek, hogy hányan szeretnének lejönni. Merthogy nem igazán akartak leengedni, így az lett, hogy mi haladtunk le, ők fel. Egyébként elfértünk volna....Nem akartam neki mondani, hogy mifelénk meg úgy szokás, hogy a lefelé tartókat elengedjük. Szűk a lépcső, szentigaz, de ennek is megvan a maga romantikája.

Innen sok minden nem történt, hazafelé vettük az irányt.  Bár én szívesen lementem volna még a Balatonhoz, leszavaztak a többiek. El is aludtam valamelyik autópályán hazafelé. Valamikor délután, koraeste értünk haza. Nagyon nem szomorkodtam, mert nagyjából akkor tartottam a nyári szabim felénél. 

Folytköv, mert közben megjött a futár a megrendelt kajával, aztán pedig Diót el kell vinni sétálni. 

 

3 megjegyzés:

  1. Szeretjük a szállodai reggeliket, amíg a fiúk kicsik voltak félpanziós ellátást kértünk. Mindig extrán bekajáltunk az utolsó vacsorán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a félpanzió mindig szuperül bejön nekünk is

      Törlés
  2. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatait. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!