2018. augusztus 17., péntek

Nationalfeiertag



Na szóval, súlyproblémák. Kicsit ráparáztam a témára tegnap, az a kegyetlen mérleg. A YAZIO letöltésével totál megnyugodtam. Vagy hát nem, mert vettem egy 40-es H&M gatyát és derékban szomorúan szűk. Ám látom a fényt az alagút végén pislákolni. Szépen beírom a kis appomba, mikor mit eszem, 1400 körül, ami belefér, belefér, ami nem nem. Kerékpározom fél órát , tekerek mint őrült, ami talán nem elég jó a zsírpárnámnak, de a kondimnak igen. Este egy óra séta némi sprinttel megszórva. Szóval nagyon nem kesergek, várom, hogy lassan olvadjanak a kilók rólam. 

Nagyobb bajom, hogy jövő héten kezdődik a fűtésfelújítás és bár eddig totál zen voltam  , majd lesz valahogy, Isten is megsegít alapon, most már nem így van. Ma beszéltem a kivitelezővel, gondoltam rátelefonálok így a hét végén. Vele vesztem össze  csúnyán július elején valamikor, nem is tudom, valahogy elszállt a bizalmam (merthogy augusztus végén kezdenek ahhoz képest, hogy már februárban a tervek felett görnyedtünk….Hát na. Ezen ki nem akadna ki? ) Kiderült, hogy ő augusztus 27-ére emlékszik és nem 21-re kezdésként…Mély levegő beszív, kifúj. Na nem is részletezem, abban maradtunk, hogy kedden kezdenek, 21-én és kb. 3 nap meló az óra leszerelése előtt és kb. ugyanennyi utána…..kéményseprő, BOSCH szervizes….meg amiről még nem tudok. Én csak azt kértem, hogy ha lehet, szeptember 3-ra legyen meleg vízünk. Bízom benne,hogy így lesz. Sokat kell még ezért imádkozni, lehet, a végére meg is tanulok. 

Tibi közben azzal idegesít, hogy azon gágog, hogy mekkora por lesz itt és fúrás – faragás….Nyilván lesz némi (hahaha ) kosz, de az én szemem előtt csak az lebeg, hogy meleg víz legyen és meleg radiátor, mire fűteni kell. A többi egyelőre nem érdekel.


Közben tegnap eltűnt a konvektor/parapet lika lenn a konyhában, jött végre a srác és két nap alatt eltüntette…Glettelésig. Úgyhogy újabb mini lépéssel előrébb. Nem kért semmit, mert Tibi csinált neki névjegykártyát. 

A gyerekek nem ismételtek semmit, Réka nem tanulja a szavakat, úgyhogy lehet, hogy az utolsó év a negyedik volt, amikor zsúfolódnak az ötösök a naplóban, és magasan vitte a lécet a kitűnőségben. Nem tudom hol volt, amikor a szorgalmat osztogatták, de hogy nem elől az biztos. Zalánt elkapom a hétvégén egy kis matekra és írásra és év elején úgyis két hétig ismételnek. 

Közben megjött az illeték a lakáseladás/vásárlással kapcsolatban. 8 hónapba telt, de mondjuk nekünk nem sürgős, pár hónapot még nyugodtan ülhettek volna rajta….

Dió ma pont fél éves, majd hétvégén készítünk rajta feledik szülinapi fotókat. Kapott ajándékba egy nagy csontot, ami bőrből készült és a nyakörvére egy bilétát apu telefonszámával és a kutya nevével. 

A végére egy ZalánMondta.

Zalánt faggatom, hogy milyen szókincs maradt németből a vakáció végére. 
- Szekrény?
- ….
- Ágy?
- ….
- Szőnyeg?
- Anya, én csak azt tudom, hogy Nationalfeiertag.
- ????

1 megjegyzés:

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!