2016. május 16., hétfő

Erkölcstan házi



Múltkor az volt a házi feladat erkölcstanból, hogy leírják a gyerekek, ki miért szereti az anyukáját. Ez nagyjából Anyák Napja magasságában lehetett, talán egy pindurkát utána. Aztán heteken át elmaradtak az erkölcstan órák, úgyhogy a házi sem készült el. Most hétvégén, amíg a lépcsőfordulóban takarítottam el a lomokat, megkértem Rékát, hogy írja meg egyedül a háziját. Először egy piszkozatot, utána ha minden oké, át lehet másolni a füzetbe. Persze nem ezt csinálta, hanem rögtön a füzetbe körmölte, amit körmölt. Később, ahogy cikáztam a folyosón, megmutatta. Jól tette, hogy nem készített piszkozatot.

Íme a mini dolgozata. Vessző hiányosságok akadtak benne, még nem igazán tanulták, hová kell nyomni egyet és hová nem. Ezeket itt pótolom.

"Anyát azért szeretem, mert ő is nagyon szeret engem és még tanul is velem. Nagyon jól főz és mindig megengedi, hogy alvás előtt összebujjak vele. Anyát azért is szeretem, mert minden nyáron engedi, hogy táborba menjek. Mindig elkísér az iskolába és ő is visz haza. "

Cuki.

4 megjegyzés:

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!