2015. július 14., kedd

Függöny



Amikor függöny lebben nálunk vagy ajtó csukódik, anélkül hogy emberi kéz érne hozzá, gyakran szóba hozzák a gyerekek, hogy biztosan a papa jött látogatóba....Egyik este is így történt, a srácok a szőnyegen legóztak, odakinn vaksötét volt már az este, egyszer csak emelkedett az erkélyajtó függönykéje fel a magasba és imbolyogva ott is maradt. Mint egy egyedi papírsárkány. 
- Papa megint benézett.- mondta Réka gondolkodás nélkül. Pislogtam párat a függönyre, eltűnődve.
- Gondolod, hogy járt már itt? - engedtem el a kérdést a levegőbe, úgy senkinek sem címezve igazán, inkább csak magamnak.
- Persze. - így Réka.
- Nem hiszem, hogy tud. - lökte el magát az ajtófélfáról Tibi és kisétált a folyosóra. 
Rossz érzés volt, el is szomorodtam. 
Vajon tényleg nem? 

10 megjegyzés:

  1. Hiszem, hogy így van... azt pedig főleg hiszem, hogy a gyerekek látják/tudják/érzik ki a látogató. Nekünk "Zöld bácsink" volt egy időben...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is ott járt. Ne hagyd, hogy Tibi meggyőzzön az ellenkezőjéről!

    Mikor a nagypapám meghalt, jó sok éve már, akkor az első karácsonykor, a faállítás után leesett egy szaloncukor a fáról. Azt mondta a nagymamám, hogy a Papa jött a cukorért, mert mindig ő volt az első, aki evett a fáról. Én is hiszem, hogy így volt.

    VálaszTörlés
  3. igenis de, és ne hallgass senkire, aki nem érzi... én meghatódtam, nálunk is van pár hasonló történet, és örülök hogy néha megnéz Titeket :)

    VálaszTörlés
  4. Apukám halála után néhány nappal (egyetemista voltam, már nem gyerek) egy éjjel úgy éreztem, valaki átölel. Olyan szorosan, hogy fájt, fel is ébredtem. Tudtam, hogy ő volt, azt is, hogy búcsúzott. Anyunak is akkoriban volt hasonló élménye.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :(( Érdekes.
      Nekem is van hasonló élményem elhunyt kollegám kapcsán.

      Törlés
  5. Nekünk is van hasonló sztorink : Tihamér mesélte, amikor már beszélni tudott, 2 éves lehetett, hogy is 'került' ő hozzánk : 'nagyon fáztam, Tata megfogta a kezem és ide vezetett a melegbe'. Még most is libabőrös leszek, ha rágondolok, hisz Apum áprilisben halt meg, májusban már ott volt a két csik!!! és ezt ő fogalmazta meg, nem a mi szavaink!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!