2015. július 13., hétfő

Bugyborékok



Tegnap - bár anyukám erőtlenül tiltakozott - előrángattam házi raktárunkból a medencét és öntöttem bele néhány vödör meleg vizet. A gyerekek oda és vissza voltak a boldogságtól, főleg Zalán, aki jóval kevesebb pancsolásban részesült az utóbbi időben mint Réka, illetve úgy egyáltalán. Kicsit lejtősre szerkesztettem a medence fekvését, így mint a tengerparton fokozatosan mélyült a víz a megdöbbentő kb. 15-20 centi feneketlenségig. Hát azt a szinte fokozhatatlan örömöt! Csak ültem mellettük és nem tudtam levenni róluk a szemem. Aztán Zalán rám nézett és eképpen rikkantott:
- Anyaaa, ez életem legboldogabb napja!
 

9 megjegyzés:

  1. De édes :)! Úgy szeretem én is, hogy nekünk apróságnak tűnő dolgok akkora örömöt tudnak szerezni nekik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Sokszor van, hogy nem örülnek bizonyos dolgoknak "eléggé" a hálátlan büdös kölkei, de cserében megalább ennyiszer meglepnek minket apró kis örömeikkel. Főleg Zalánra jellemző ez. :)

      Törlés
  2. :-) Úgyanez nálunk is : a múlt héten Boró énekelt a medencében, hogy Boldogság.... boldogság...

    VálaszTörlés
  3. Mindig megdöbbent, milyen kevés is elég a boldogsághoz :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!