2014. május 11., vasárnap

Okos szürke szempár



Réka valami filmet néz (amolyan ifjúsági félét) az egyik csatornán. Én nem követem igazán, térülök-fordulok, egyszer csak látom, hogy fut a képernyőn a fekete alapon fehér lista, a végtelen, a szereplőkről, készítőkről. Érdeklődöm, hogy mi lett a film vége. És akkor valami varázslat történt, nem is tudom igazából leírni. Rám nézett eme angyal lány, aki a Réka névre hallgat, és így szólt.
- Az lett a vége, hogy újra egymásra találtak. A kislány és a barátnője.
Ahogy mondta, amit mondott, és AHOGY mondta AMIT mondott. Milyen komoly és okos lányt láttam, ahogy a szemébe néztem. Még a lélegzetem is elakadt.
Tudom, leírtam én is, ahogy előttem ezrek, milliók, de nem tudok elégszer rácsodálkozni, milyen élmény figyelni, ahogy cseperednek a gyermekeink. Újra és újra, majd újra és újra megtörténik velünk a csoda. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!