2014. május 11., vasárnap

Rossz csapáson



Szombaton az irodába érkezett az a könyv és CD csomag, amit Zalán szülinapjára rendeltem. Cipelő cicák újabb kalandjai, Boribon, Zog, a sárkány, Gryllus CD és egyéb finomságok. Réka is velem tartott, az oviban csak az óvó nőknek tartottak munkanapot, hirtelen nem tudtuk hová tenni a leányzót. 

Ahogy egyik könyvet emeltem ki a másik után, csillogó szemmel, áhítattal, mint mindig, ha új könyv kerül a birtokomba, felajánlottam Rékának, hogy beléjük lapozhat egy kicsit. Akár ki is olvashatja egyiket másikat, uram bocsá, a Boribon pl. már "kitelne tőle"...Nem akarta. Alig nézett a könyvekre. Futólag inkább csak. Kezében volt a tabom, amin éppen szakadozott az internet, igyekezett abba életet lehelni. Még a Cipelő cicák sem érdekelték. Úgy elszomorodtam. El is határoztam, hogy eltüntetem a tablet-et a mindennapokból. Az nem lehet, hogy a könyvek helyét átvegyék a laptop és a tablet...Nem tudom elképzelni. 

Felelősség....milyen csapáson járjon a csemeténk....


2 megjegyzés:

  1. Nálatok is? :( Marcim hasonló reakciójától teljesen, és szó szerint kétségbeestem...

    VálaszTörlés
  2. Olvastam, nálatok is...Alakul ez még, csak oda kell figyelni. Azért a mesét (ami neki való) tátott szájjal hallgatni, ebben bízom, ebbe kapaszkodom. :))

    A tabot meg elásom. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!