2011. október 13., csütörtök

Anya képben van

Tegnap szülői értekezlet volt az oviban. Leültem, felnyitottam kis fekete mindentudó noteszem, majd felvéstem bele. "Szülői értekezlet - október 16"....Aztán félidő táján  megvilágosodhattam, mert ceruzámmal lesatíroztam a 16-ost és átírtam: október 13. Nagyon elégedett voltam magammal, hogy erre rájöttem. Roppantul. Itthon vacsora közben Apa tájékoztatott, hogy egyébként "ma (azaz tegnap) 12-e van"....

Na ilyen sem történt még velem soha. Vagy legalábbis nem vettem észre....ugye, mert az is könnyen lehet,ilyen aggyal. Szóval mindent egybevetve, súlyos a helyzet. Annak sem tudok  örülni, - lehet, egyszer még fogok - hogy legalább a hónap tekintetében igazam volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!