2010. augusztus 13., péntek

Az én agyam

Az én agyam igen furcsa. Hogy miből gondolom ezt?

- ha egyedül vagyok itthon Zalánnal és neszt hallok a szomszéd szobából, ahol alszik....én fülelek erősen, hallom e a lépteit közeledni.
- ha Réka buksiját simogatom vagy csak játszunk, hajlamos vagyok "odafigyelni" a már nem létező "kutacs"-ra a fején. 
- ha olyankor nyammogok valamit, amikor Zalán a kezemben van, sokszor késztetést érzek, hogy megkínáljam vele
- olykor keresem Rékán a pelenkát
- máskor furcsállom röpke másodpercekre hogy Zalánon hogyhogy petyó van
- a légzésfigyelőt még annyiszor sem jut eszembe kikapcsolni, mielőtt Zalánt eltávolítom az ágyból, mint a Rékababás időkben. De már ezen nem bosszankodom. Túl rövid hozzá az élet. Van egy Rékám, aki lelkesen kikapcsolja az ordító ketyerét, ha anya agya hanyag.
- néha meglep, hogy Zalánnak nincs foga
- máskor meglep, hogy Rékának milyen sok van! Valóságos csupafog!
- még mindig előfordul, hogy Zalánt Rékának szólítom. Fordítva ilyen gond nincs. 
- nem érdekel, hogy még mindig házhoz jön az ebéd, legalább több idő jut a játékra, mesékre, sétákra. Az sem izgat, hogy 100%-os rend akkor volt itthon utoljára, amikor anyósom vezette a háztartást Zalán világrajövetele után 4 napig. És hogy mikor lesz....Az jó kérdés. 
- nem érdekel, ki mit gondol, ha Réka "nyílt színi hisztit" vág ki.  Aki még nem tudja, milyen az, majd megtudja. Ha szerencsés, persze csak akkor! 
- nem nagyon emlékszem, milyen volt gyerek nélkül, milyen volt egy (azaz 1 db) gyerekkel az élet. A jelen uralkodik.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Amint látod lelkes követőd lettem én is! Ha van kedved olvass engem is néha, most kezdtem el én is egy blogot, legfőképp a ti hatásotokra, jó leírni a kisgyerekes lét mindennapjait, jó kiírni a dolgokat. Odianya segít a tervezésben, mert teljesen analfabéta vagyok. A ti hátteretek tök jó!

    VálaszTörlés
  2. Ja és az én lányom, mármint a nagyobb is folyton éget úgymond a hisztikkel, detto ugyanaz van nálunk is, ha Noémivel foglalkozom, magára vonja a figyelmét, folyton fontoskodik a kicsi körül, néha lemegy babába meg hasonlók. Ő is hozza a légzésfigyelőt és kikapcsolja helyettem, mint egy kisanyuka!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Köszi! Olvasni foglak! :-)

    VálaszTörlés
  4. Énisénisénis! vagyis hallgatom a lépteit az 1 hónapos babónak, a múltkor meg barackot akartam kóstoltatni - és én sem tudom milyen is volt az élet nélkülük! Úgy látszik az anyák agya egyformán jár! Amúgy Zalán meg gyönyörü :-)

    VálaszTörlés
  5. Fenci: Jaj, gondoltam rád mostanában többször is, hogy mi lehet veletek, megszületett e már a baba. Gratulálok!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!