2021. augusztus 11., szerda

Nyaralás képekben 2021

Az esős napon átrobogtunk Balatonfüredre. Igazából addig mentünk, míg el nem állt az eső és hát elég messzire kellett menni Siófokról, míg elállt. Én eredetileg inkább Veszprémbe vágytam volna, de élénken tiltakozott a banda, mert legutóbb bőrig áztunk az állatkertben és ez mély nyomokat hagyott.

Füreden a kilátóig másztunk fel, de felfelé kaptam egy idegösszeroppanást, amikor a kutya össze-vissza ugrált a sáros mancsával és többé nem voltam úgymond emberek közé való, szóval mérgemben visszafordultam. Igen ám, de eltévedtem, amikor lehiggadtam és mégis a gyerekek után eredtem volna. Annyi elágazás volt és nem tudtam , merre mentek. A kocsinál találkoztunk legközelebb, szerencsére lefelé nem a hegy túloldalán találtam magam.....

Egyébként ennek a kilátónak rossz az ómene, annak idején, kb. 17 éve lefelé megcsúsztam a füvön (akkor rekkenő hőség volt)  és a fehér nadrágom a fenekemen eléggé zöld színre változott. Fehér nadrágban túrázgatni, no comment....Tibi meg végig azon röhögött, hogy kizöldült a senekem....Egyébként azóta eléggé kiépült a Lóczy barlang környéke, hoppá!

Voltak akik feljutottak a kilátóba, a jobbak....ugye....

Aztán kitaláltuk, hogy Tihanynál is szétnézünk, elvileg a tó kutyabarát, de azóta már hallottuk, hogy mégsem. Mindegy, mert olyan metsző szél fogadott, hogy Zalán szó szerint belilult. Én említettem, hogy hozzanak pulcsit, de mint annyiszor, most sem fogadtak szót, így sajnos Tihanyról most lemaradtunk. Amilyen idő volt, ott és akkor ezt senki nem bánta közülünk. A képen a kreatív Réka megosztja velünk a KUTYA plédjét....bravó!

Dió inthahouse.....

Családi kép készülőben, muhahha....

Szépségesem

Szépségesem 2

1. Ó, akkor pont elkerültük egymást :-) Mi akkor voltunk a kastélyban.
    Mi egyszer pontugyanígy menekültünk az eső elől, és Füredről egész Keszthelyig jutottunk. :-)

1. A kastély önmagában tök jó menedék, teljesen megértem. :) :)

2. Szia! Megkérdezhetem, melyik szállodában voltatok? Már jövőre keresgélek.