2021. augusztus 30., hétfő

Készülődés


Tegnap már becsomagoltam a füzeteket, némelyikre címkét is nyomtam. Ma reggel elejtette Réka, hogy a NASA-sok nem Zaláné, hanem az övé, hopszi...hiba csúszott a számításba, de remélem, Réka elengedi őket, ha kell. Különben meg mindegy, szerintem egy harmadik felsőst is kistafírungoznék füzetből...

Egy ponton eszembe jutott, hogy korábban rendeltem kedvező áron ceruzákat, ám azok mégsem bukkantak fel a tanszeres ládában, hiába forgattam fel mindent. Egyszer csak kivert a víz, mert eszembe jutott, hogy abban a dobozban hagytam őket, amiben érkeztek. Tibi megnyugtatott,hogy ő minden dobozt feldolgoz, szóval ki biztos nem dobtam, inkabb eldugtam szeptemberig, szét ne hordják a gyerekek. Mire mindent tényleg átforgattam, még a gardróbba is bekukkantottam, megtaláltam az egyik fiókban a cuccot, dobozostul. Sőt, minden más ugyanúgy benne figyelt, füzetek és füzetborítók szintén. Mondjuk, így vettem pár extra füzetet, de ezen senki nem lepődött meg otthon...

Örültem a kincseimnek, mint egy gyerek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!