2021. augusztus 29., vasárnap

Nem várom

 Most olvastam, meglepve, sok szülő várja a szerdai iskolakezdést. No doubt ők a nemtanulokagyerekkel csapat tagjai. Vagy túlokosagyerekésönállóantanul. Vagy passz. Azt nem értettem a kommentek között - Mwith5- miért kellene kvázi szégyelni, ha valaki így érez. Lehet, én is vidámabb voltam az évnyitón a másodikos Rékával. 

Persze nyilván én nem várom, Zalánnak ősztől lesz 3 tantárgya németül, Réka meg nyolcadikos lesz, perverz lennék, ha én pont várnám....

Nem ilyen posttal kellett volna jönnöm, de leszek még szabin... 

5 megjegyzés:

  1. Másodikosak a fiaim, és nagyon stresszes vagyok. Nemcsak a készülődés, hogy minden meglegyen, hanem a nyárra feladott sok-sok házi feladat elkészítése miatt. Persze jobban is be lehetett volna osztani, de nem volt minden nap erőm, időm, kedvem harcolni miatta. Mert sajnos csak harccal megy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pont így vagyok vele, legalább nyáron ne kelljen macerálnom őket, mindenkinek jobb így. :) :) Réka sincs kész még semmivel....:(

      Törlés
  2. Szia,

    én sem várom, két nyolcadikas, egy hatodikas, három felvételil...brr

    Judit

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!