2016. december 22., csütörtök

22. nap


Tegnap éjjel ledöntött a torokfájás, nagyjából egyik pillanatról a másikra. Úgyhogy éjszaka nem sokat aludtam. Remélem, nem lesz súlyosabb az állapotom karácsonyra. :) Le is fújtam a kókuszkocka (leánykori nevén kozák sapka) elkészítését, bár van némi hiányérzetem, mert a két aprósüti (hókifli+linzer) és a bejgli mellé szokott lenni még valami igazán finom. Eredetileg mézes-krémest terveztem, de mikor Tiborom sorozatban a negyedik süteményre is finoman fintorgott, úgy döntöttem, mégis a kókuszos mellett kell letennem a voksom, az mindenki kedvence a bővebb családban. Mondjuk, a zserbó is, csak itthon azt rajtam kívül senki meg nem eszi. Én nem is értem, komolyan....

Szóval most pihenek, illetve az ebédhez még hiányzik a krumplipüré/petrezselymes krumpli, az készül és korábban már kisütöttem a napokban félredobott linzertésztából a kis sütikéket, úgyhogy komplett a kép. De nem vagyok normális, az biztos, mert már a szilvesztert fontolgatom, hogy kell majd finom sajtos pogi és tiramisu és esetleg aranygaluska, mert sok a kimaradt dióm, mellé egy jó babgulyás, vagy legalábbis gulyás. Szóval az agyam az csak pörög, nem tud leállni.

A gyerekek tök jól érezték magukat tegnap a vívóknál. Igaz, mindent csináltak csak nem vívtak, de ettől még utolsónak távoztak az én kis drágáim. Volt csocsó és pingpong, ugribugri, torta és süti. Igazából házisüti két féle volt, küldtem én és még valaki sütött. Kaptak a gyerekek egy-egy klassz kék pólót, rajta fehér vívósisak, nagyon klassz. Fotók is vannak, de még a kamerán, majd teszek, ha letöltjük őket. 

Tegnap otthagytam egy kisebb vagyont a DM-ben. Oké, anyunak is vettem egy sor dolgot, néhány ajándékot és akciós volt az Elmex fogkrém, a vitaminok meg drágák, de akkor is morogtam a bajszom alatt, hogy mennyit ér a fizetésem....Hát nem sokat. Nagyon csillogott a szemem, mert olyan gumicukros vitamint zsákmányoltam, amiben Omega 3 is van. Hurrá. Itthon derült ki, hogy a cucc gyakorlatilag ehetetlen. Képzeljetek el egy sima, jámbor gumicukrot, amibe a gyártáskor véletlenül némi pirított máj és valamennyi nyers halkonzerv vegyült. Egy gyártási hiba, amit felettébb könnyű elkövetni, ugye? Szóval hányinger a cucc. Réka úgy elkeseredett, hogy el is sírta magát, mert alapból kedveli ezt a vitamint. Én nem tudom, ki eszi meg ezt, csak elszánt felnőtt, vagy perverz étvágyú gyerek....


Mit akartam még írni? Megvan. Ráértemben próbáltam alakítani Réka különóráinak végtelen listáján. Mert ez mégiscsak hallatlan.


vívás                                               heti 4
szolfézs + hangszeres óra                 heti 3
rajziskola (pénteken)                       heti 4  
karaktertánc (tesi órának számít)     heti 1
dráma (régi tantónénivel)                heti 1
fonalgrafika (szerdánként ofővel)     heti 1
atlétika (tesi órának számít)            heti 2
--------------------------------------------------------
összesen - TG (tehetséggondozó) órák nélkül:  16 !!!

Feltéve, hogy kérek a második félévre igazolást, hogy vívó órára jár a lány rendszeresen, elhagyható lenne az atlétika és a tánc. Ez heti 3 óra mínusz lehetne. Fel is vázoltam ötletemet leánykámnak, mire azonnal sűrű könnyhullatásokba fogott, hogy a táncot semmiképpen nem hagyja, brühühüü. De az atlétikának lőttek. 3 tantermi tesi és 4 vívás mellett két atlétika és egy tánc kicsit sok a jóból. Nem is testnevelés tagozatos suliba jár, de mégis. :) Szóval egyelőre marad a tánc, az igazolást meg kikérem a vívóktól. Marad 14 különóra, ami még mindig durva. Persze csalókák a számok, hiszen ebből 5-6 kreatív foglalkozás, a többi tesi, tehát semmiképpen nem padban görnyedős. De akkor is. 

Hát nem készült el a kókuszos süti, bár többször fontolgattam, hogy legalább a tésztáját összedobom, de nem vagyok csak 80%-os, úgyhogy leszavaztam magam. Viszont aludtam egy jót délután a karácsonyfa mellett a félhomályban, ami minden pénzt megért....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!