2016. április 7., csütörtök

Évforduló


Majdnem elfelejtettem, hogy a blog mostanában (konkrétan szerintem pont ma) 8 éves. Te jóóó ég! 8 éve írok blogot....Mennyi mindent belefojtok, beletöltök, levezetek rajta, megörökítek és egyáltalán...mennyi történet, mennyi dilemma, kérdőjel, számomra nagy érték minden történet. Amilyen a memóriám, alig 1%-a maradna meg a fejemben nélküle. Drága blogom, jóbarátom, boldog szülinapot neked!! 

Ennek örömére valami klasszat és frappánsat kellene írni, esetleg vicceset vagy meglepőt, de most semmi ilyen nem jut eszembe, helyette hoztam régi  fotókat az egykori blogokból. 

Nem tudom, van e, aki a kezdetektől olvas, talán 2-3 emberke, akiről még tudok is, először nekik köszönném meg a kitartásukat és hogy "velem vannak". Egyébként meg mindenkit  ölelek, aki most olvas! :) Nélkületek ez a blog nem létezne, nem működne!






Réka első karácsonya



Ő Zalán!!!








Első jégkrém
 9

Balatonföldvár 2009



Döbbenet, hogy idáig is ért neki a fürdőszoba!!


Szopizott is egykoron!


Zalán első napja otthon!!!!!!!!


Amikor még aludt délután....


Amikor elválasztottam....azaz majdnem....



Bennem Zalán....






Copfos

24 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot kívánok. Bár én nem az első olvasóid közé tartozom, de amióta Rád találtam naponta itt vagyok :-)

    VálaszTörlés
  2. NAGYON BOLDOG BLOGSZÜLINAPOT!ÉN MÁR ELÉG RÉGÓTA KÖVETLEK,ISMERŐS KÉPEK KÖSZÖNTEK VISSZA. NEM EMLÉKSZEM MÁR,HOGY TALÁLTAM RÁD DE EGY BIZTOS IMÁDOM AZ IROMÁNYAIDAT,ÚGYHOGY MÉG NAGYON SOK ÉVFORDULÓT KÍVÁNOK! PUSZA!

    VálaszTörlés
  3. en valahol az elsok kozott lehettem :)
    boldog blogszulinapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, bírom a kommentjeidet.már ha jut :-)

      Törlés
  4. Szerintem én is az elsők között vagyok :)
    Már 8 éve??? Atyaég!

    VálaszTörlés
  5. Boldogot a blogodnak! :-)
    Én sem vagyok túl régóta, de azóta lelkesen kattintok, mikor írsz.

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot! Imádom a blogodat. :)

    VálaszTörlés
  7. szia. én nem olyan régóta olvaslak. egy ikres blogról navigálódtam ide. épp a BendegúzNyelvészről írtál, amin az én hétéves kislányaim is indultak. Azóta, ha nem is minden nap, de be-bekukkantok. Lehet, hogy lemaradtam, de végül Réka milyen eredményt ért el? Mi tegnap tudtuk meg, hogy a mi Rékánk és Míránk bejutottak az országos döntőbe :) üdv: Kata

    VálaszTörlés
  8. Szia! Kritikán alulit,attól tartok. De azért nem adjuk el a csajt!:-)
    Gratulálok a lányoknak! :-)

    VálaszTörlés
  9. Boldog blogszülinapot kivánok! 8 év nem semmi! én jó régi vagyok - majdnem a kezdetektől olvaslak - nagyon hiányoznál...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emlékszem,még pocakban voltak az ikrek!:-) azt nem mondtad, hogy neked is van blogod.:-)

      Törlés
    2. Boldog blogot még sokáig!!! :) A rézangyalok név honnan jött?

      Törlés
    3. Köszi! :-) Réka és Zalán nevek elejéből plusz előre gondolkodtam, arézangyalát!!!!:-)

      Törlés
  10. Azt gondoltam, valami fennköltebb :D :D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon-nagyon boldog blogszülinapot és még sok-sok évfordulót kívánok a blognak :) ! Bár én nem olyan régóta olvaslak, de nagyon szeretem az írásaidat, remélem maradsz még jó sokáig :) !!!

    VálaszTörlés
  12. Zalán születésekor találtam rátok és itt leszek,míg világ a világ! :)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm! :)) Remélem, jó sokáig világ lesz a világ! :))

      Törlés
  13. Én is itt , megkésve bár, de annál nagyobb szeretettel! (()) És sokáig itt leszek!!;-) Nagy ölelés!

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!