2016. február 12., péntek

Zalán úszik!



Azon elmélkedtem, ahogy hazafelé baktattunk az uszodából, hogy bezzeg amikor Egyeske, azaz Réka járt úszni, gondosan dokumentáltam minden eredményt, amit csak elért, óráról órára.  Milyen nagy öröm és büszkeség volt, amikor először átúszta a medencét megállás nélkül....Aztán jött a mély víz és ott is ügyeskedett, minden egyes fázis nagy élmény volt és olyan hihetetlen dolognak tűnt. Most meg....van bennem valahogy egyfajta közöny, bár ez nem igazán jó szó rá.....Valami olyasmi és emiatt lelkifurim van. Ez afféle "been there, done that" dolog nálam. Talán Zalán túl könnyen megtanult úszni? Fene tudja!

Közben meg Zalán minden elismerést megérdemel és szóban meg is kapta, merthogy ma nagyon szépen úszott. Valahányszor sorra került, áttempózott a medence túlsó oldalára, majd a következő körben már keresztbe is átúszta a medencét. Kartempó és lábtempó rendben, ritmus rendben és úúúúszik!! Ha jól számolom, a tizedik órán. Gyuri nem mondott semmit, de nem is nagyon kellett, három "taxit" kapott Zalán, ami a legnagyobb jutalom, úgyhogy Zalán szuper ügyes. Valahogy mégsem égek lázban (ezúton bocsánat, Zalán....) Nem tudom, talán ha harmadik gyerekem is lenne, kb. 6 éves, már csak ennynit dokumentálnék a blogba??  
1) Levittem ma Ödönkét Gyurihoz úszni
2) Ödönke úszik
Majd soha többet nem érinteném a témát??? Meglehet....

Jövő héten hozok videót Zalán úszásáról, mert most bár nálam volt a telefon, eszem ágában sem volt felvételt készíteni. Mondom, hogy egyre hanyagabb vagyok!!! Össze kell szednem magam!

Ui: Rékáék túl vannak a NyelvÉsz mai iskolai körén. Szerintem nagyon rossz lett, de mondjuk, nem lepődtem meg. Először is nyelvtan órán írták, úgyhogy sok minden volt ott, csak csönd nem. Nem tudta, hogy az irha az pontosan mire utal a versrészletben, elrontotta a ly-s kérdést, nem ugrott be neki a "nem oszt, nem szoroz" mondás, soha életében nem hallott fagyal nevű dudváról és még sorolhatnám a hibáit. 

Volt egy cuki is, szerinte a "sebes" szó nem illik az oda-vissza olvasható szavak halmazába, mert az visszafelé olvasva SEDES. Olyan nevethetnékem támadt, ahogy kerek szemekkel érvelt nekem!  Egy újabb pont bánta. Talán néhányat azért összeszedett valahogy. Lehet, hogy többet nem indulunk ezen a NyelvÉszen, megfordult a fejemben, bár hangosan nem mondtam ki. Most egy évig úgyis nyugtunk lesz tőle. Valahogy azt érzem, a magyar versenyeket nem Rékának találták ki. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!