2016. január 26., kedd

Régi képeim




Betty-nek küldöm ezeket a képeket elsősorban, tőle kaptam facebook-os felkérést, melyet itt teljesítek. 



1976- 8 hónapos voltam ezen a képen kb....Az a falvédő még mindig megvan. 






1977- Egy éves elmúltam, amikor beköltöztünk az új házunkba, ugyanabban az utcában. Itt már nagyobbacska voltam, talán kettő? A ház még nem volt teljesen kész, a külső burkolat hiányzott és az emelet sem működött. Apu a mostani hálóban alakította ki műhelyét.




1979- Óvodás. Elmennék fiúnak, lánynak egyaránt. Főleg ebben a kantáros nadrágban. A bilifrizura akkoriban kötelező elem volt a rövidebb hajúaknak, nekem meg mindig az volt. 



1980- Ovis ballagáson. Imádtam táncolni és énekelni akkoriban. Anyu kórházban feküdt, a szoknya cipzárja pont az évzáró előtt adtam meg magát, úgyhogy egy biztostű választott el és apu imádsága attól, hogy a szoknya a bokám körül végezze. Ügyet sem vetettem rá.




1992-Szalagavató előtti főpróba estéjén. Nem túl éles, de elmegy. Így utólag borzasztó volt a táncunk, ahogy a többi is....te jó ég!...



1996- Egy angol pub-ban. Akkoriban pont 20 kilóval voltam kevesebb!!! 
Még nem szerettem a sört, de jól mutatott a kezemben a fotón, gondoltam én!




Szintén Anglia, egy emeletes buszon késő este


2003 - Keszthely, nyaralás. Ez nem is volt olyan régen a többihez képest.
Még sehol nem volt semmi bébi, mégis be kellett húzni a hasam. Igen, ez be van húzva. :)






4 megjegyzés:

  1. Köszi a kèpeket! :) Az elsőn nem ismertelek volna fel, a többin igen. Egyértelműen Zalán Rád hasonlít. A 79-es ovis képen tisztára Őt látom benned!

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!