2016. január 26., kedd

Páva



Minden évben egyik rémálmom a fenyegetően közeledő farsang. Annyira úútálom, hogy nem tudom elmondani. Idén valahogy inkább a közömbösség volt jellemző a hozzáállásomhoz, "minden relatív" alapon, amíg pár napja ki nem derült, hogy némileg elnéztem a dátumokat. Zalánék farsangja valóban március elején lesz, ám Rékáéké már február elején. Hoppá! 

Aztán amikor elhangzott Réka szájából, hogy a maszkabál "jövő szombaton" lesz, ez annyira rosszul csengett, hogy fejemben rögtön kigyulladtak a vészfények. Egyetlemn egérutat láttam azért, mégpedig hogy el sem megyünk, ám ezt Réka hamar szétoszlatta, mondván, hogy ő fellép a tánc csoporttal. Nagyszerű.... Jövő szombatunk tehát fél 9 től foglalt, sulis farsang címén. Tavaly megúsztam hála az influenzának....na akkor már inkább a farsang, hiába irigyelt akkortájt néhány anyuka. 

Réka ma el is csicseregte az ofőnek, hogy ő tulipán lesz a farsangon, megragadva az egyik ötletemet, amit magamban hangosan morfondírozva, bajszom alatt motyogtam a napokban. Kérdeztem is tőle, hogy honnan fog beszerezni vajon jelmezt, úgy szeretném tudni. Tulipán. Én varrni nem tudok, karton jelmezről hallani sem akar...szóval? Hallgatott, mint a ponty.

Hát úgy tűnik, a gond, mint mindig, az enyém marad, mármint a jelmez kivitelezésének a terhe. Zalán farsangja még fényéveknyire Rékáéhoz képest, úgyhogy azt most félretesszük (Ő Optimus akar lenni...no comment) és fókuszálunk Rékáéra. Nézgelődtem a neten, végül ez tetszett meg. Szerintetek?





Ha nem kapnék hozzá a rőfösnél alapanyagot, akkor pedig:

(forrás: a net végtelen világa) 


Ha egyik sem, akkor maradunk itthon a fenekünkön és fánkot sütünk. Megkönnyebbültem. Talán még túl korán, de legalább a töprengő-tépelődő fázisnak vége. :)


8 megjegyzés:

  1. A páva jelmez (1. kép) nekem jobban tetszik, de a második se rossz.. Én is mindig saját kezűleg gyártott jelmezekkel "rukkolok" elő. Lego, pilóta, pók, szellem..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a pávát, izgatottam várom, találok e hozzá alapanyagot. :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. A lelkem mélyén én is utálom a farsangot. Csak amiatt vagyok némileg lelkes, mert a gyerekek azok.
    Az oviban nálunk is a jövő héten lesz a buli, szóval nekem is össze kell kapnom magamat. Egyelőre a nullán állunk, de legalább már lefixáltuk ki mi lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ugyanígy érzek. A gyerekek miatt összeszedem magam. :)

      Az egy fontos mérföldkő, hajrá kivitelezéééés! :)

      Törlés
  4. Szánom-bánom, de én vásárolni szoktam rá. Ákos idén rendőr akart lenni, hétfőn találtam jelmezt (bár arra a felsőre és a sapkára nehéz azt mondani, hogy komplett jelmez, és az ára... hagyjuk is!). Ábel pedig kapott két éve egy oroszlánt, mert minden más, ami itthon volt, túl nagy volt rá. Az oroszlán is, így az alját leszedtük és felvarrtuk. Van itthon Ákos után öt jelmez, Ábel rá sem nézett egyikre sem, ismét oroszlán akar lenni. Immáron harmadik farsangon... Egyszer majd, ha ő is kinövi ezeket, nyitok egy jelmezboltot, lehetőleg januárban, hogy legyen rá kereslet is.
    A páva nekem is tetszik, különben. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben a szabadidő ínséges időben ez abszolút vállalható.:-)

      Törlés
  5. A farsang nekem is a stresszel egyenlő...főleg igy, hogy a tegnapi szülőin tudtuk meg, hogy Tihamérnak pénteken lesz - és lego ember szeretne lenni... jelmez még a kőlcsönzőbe sincs... majd valamit kitalálok... A kicsikkel viszonylag egyszerü : a kisasszony hercegnő (sima ügy) - Bulcsi pedig repülő jelmezt őlti magára - második alkalommal a tavaly után :-) A páva nagyon jó - és nem is annyira nehéz - mutasd meg, ha elkészül!

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!