2015. október 6., kedd

Levél az ofőnek (frissítve)



Kedves Tanítónéni!

Tegnap kézhez vettem Réka felmérő dolgozatát (a harmadikat a sorban, azt, amelyiket javító célzattal írtak a múlt héten). Nagyjából megfelel az elvárásaimnak, bár 14-8 az nem 4, de üsse kavics, senki sem tévedhetetlen. Harmadjára lehet, hogy már én sem lennék az. Az sem igazán pontos, hogy javító dolgozat, mert az elsőt 100%-ra írta, a másodikat pedig orvul lepontoztad, pedig hibátlan volt. Mindössze némi részeredményt nem rögzített a lány. Eme harmadik pedig "csak" 95% lett. Mindez teljesen lényegtelen, nem is erről szerettem volna írni.

Este, rendszerezvén a nappaliban a káoszt  Réka holmijait, véletlenül összegyűrtem és a kukába dobtam a fent említett dolgozatot. Azt hittem, valami elsőből maradt feladatlap, mert valahogy, meg nem tudnám indokolni miért, annak néztem. Később Réka kérte, hogy írjam alá a dolgozatot, mert vissza kell vinnie a suliba. Mit sem sejtvén könnyedén bólintottam, ám negyed óra kutatómunka után is hűlt helye volt a papírnak. Ekkor kezdtük meg hajtóvadászatunkat a felmérő után, mely végül a kukában végződött. És Réka könnyeivel.  Isteni szerencse, hogy sem tojáshéj, sem almacsutka nem szennyezte a papírost, viszont reménytelenül gyűrött. Tibi szerint vasalni és scannelni is hiábavalóság.
 
Arra szeretnélek kérni, ne marasztald el Rékát a dolgozat siralmas állapota miatt. Nem az ő hibája! Tegnap már "beszedett" egy hiányosságot, valami számlálásos matek háziról megfeledkezett. Az újabb beírás már valószínűleg azt eredményezné, hogy nem lehet a hét végén jeles szorgalomból. Na nem mintha érdekelne a szorgalom értékelésetek, mert már nem, de ami igazságtalan, az igazságtalan.
 
Üdvözlettel:
 
E.
 
 
Persze, nem küldtem el. Hanem ezt írtam.

(...) A másik problémám, hogy tegnap sajnos véletlenül kiselejteztem Réka matek dolgozatát. Megvan, de elég gyűrött. Légy szíves ne kapjon érte büntetést, nem az ő hibája, tegnap már bőgött miatta. Köszönöm a megértésed!
 

9 megjegyzés:

  1. Pedig simán elküldhetted volna. Na jó, az utolsó mondat nélkül ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért van benne él vastagon....:)

      Törlés
    2. Az nem baj.

      (ja... és a részeredmények fel nem tüntetéséért nálunk is pontlevonás jár. )

      Törlés
    3. De az olyan igazságtalan. Elvégezte a kivonást, alá írta a szövegesen a végeredményt, csak a képek mellé nem írta oda a számokat (újra)....Nekem nem lenne szívem ezért levonni pontot. De hát nem is lettem tanítónő. :)

      Törlés
  2. UTÁLOM EZT AZ ISKOLARENDSZERT! Bocs, de már annyira kivagyok tőle, pedig mi is újra kezdjük majd!:-(((((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kell hozzá idegrendszer és sok-sok Tojokrá tabletta. :)

      Törlés
  3. Tojokrá tabletta tényleg kötelező kellék...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, ugye...És még csak a második évet tapossuk a suliban. :)

      Törlés
  4. Megértelek. Nálunk azert nem kapott pontot élete első matek dolgozatának egyik feladatára, mert a relációs jelet nem a megadott négyzetbe rajzolta hanem a képek közé. El volt keseredve, de 3 hét után ezt illet volna tudnia...😞

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!