2015. július 15., szerda

Hétvégi medencés






Tibi szerint ez lett a legjobb fotó. Pinky Pie pancsol :)







Ésss ma végre megkezdtem jól megérdemelt szabadságom. Kirámoltam a hűtőből a cuccaim, rendet raktam az irodai fiókomban, lesikáltam az asztalt, fényesre vixoltam a laptopot, aztán majdnem lekéstem a buszom, úgy elszöszmöszöltem. Olyan kis közömbös voltam a mai napig, hogy én igazából nem is vagyok fáradt és nem is az gond, hogy sok a meló (1), de az az igazság, hogy vissza fogom én még sírni ezt a napot, főleg, ha ősszel beindul a szezon....Júliusban már nem dolgozom. Beletelik majd pár napra, mire ellazulok, elfelejtem a félbe hagyott ügyeket és megfeledkezem akár az ügyviteli programokról....de juhé, itt a nyári szabi, éljen, éljen, éljeeeeen! 



(1) Egyébként tényleg nem a melóval van a baj, az oké. Az a gubanc, hogy amikor ledolgozom a kis napi nyolc órámat, nem dél van. Vagy akár két óra, hogy lenne időm a gyerekekre és minden egyébre. Hanem öt óra lesz, fél hat, mire hazaérek. Ez a bökkenő!

3 megjegyzés:

  1. Jó pihenést! Nyaralás is lesz?

    VálaszTörlés
  2. Milyen szépek a gyerekeitek...! :-)
    Én is jó pihenést kívánok.
    (És én is nehezen szokom meg, hogy fél 6-nál hamarabb nem érek haza. Két és fél évig voltam 4, majd 6 órás, ahhoz képest a mostani munkaidőm borzasztó hosszúnak tűnik. Távol a gyerekektől ennyi időt... :-()

    VálaszTörlés
  3. Szuper képek, gyönyörű gyerkőcökről :)
    Jó pihenést!
    (Nekem még másfél hét van a szabimig, vááá)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!