2015. február 26., csütörtök

Leggyakoribb mondataim reggelente


1) Ébresztő, jó reggel, gyönyörű madaram!
2) Ébresztő, kelesztő, hasadra süt a Nap, virágszál!
3) Ki az ágyból, lustaság!
4) Hahó, el fogtok késni!!!! Be van pakolva minden a táskádba?
5) Tudom, hogy nem cicanadrág, de több nap, mint cicanadrág. 
6) Kikészítetted a ruhádat este? Na látod, akkor én választok neked rucit!
7) Nyomás mosdani, fésülködni!
8) Hol van már megint a kulacsod?
9) Kereshetnél magadnak zoknit.
10) Az uzsonnás dobozt az úszós táskába tettem.
11) Megtaláltad végül az ének füzeted?
12) Ceruzákat kihegyezted?
13) Nekem mindegy, csak legyen rajtad ruha.
14) Az a Zalán zoknija!
15) Nem találok hajgumit.
16) Hol a fenében vannak a hajcsatok?
17) Megfésülködtél már? Úgy értem, ma reggel.
18) Nem, nem sütök palacsintát reggelire, bocs.
19) Igen, ma is dolgozom. 
20) Kukoricapehely? Van, de nem forraltam tejet. Majd holnap.
21) Megfésülködnél?
22) Hát persze, hogy kapcsolok mesét.
23) Szeretnél copfot?
24) De gyönyörű vagy ma is, Réka!
25) Hol a kulcsom?
26) Látta valaki a telefonom?
27) Hí, hová tettem a pénztárcám?
28) A borítékok itt vannak, adjátok oda E. néninek.
29) Öt perc múlva indulnom kell, megcsináljam a hajad?
30) Te jó ég, este muszáj lesz vasalnom.....
31) KIteregetnétek majd, ha lejár a mosógép? Köszi! 
32) Juj, mennem kell mindjárt! 
33) Még nem takarítottam meg a cipőtöket, csupa sár mind.
34) Nem tudok copfot csinálni, ha a takaró alatt fekszel....
35) Réka, idd meg az összes innivalót a kulacsból!
36) Két tesid is lesz, kizárt, hogy nem leszel szomjas.
37) Zalán ruháit kikészítettem a kanapéra. 
38) Nem kellene már Zalánt ébreszteni?
39) Úgy alszik, mint akit agyonütöttek.
40) Na még van 2 percem.
41) Megyek érted 4 körül, Réka!
42) Mindent viszek szerintetek?
43) Zalán tornaórával kezd, tudod, csütörtök van! 
44) Még kell egy csat ide, Réka, gyere csak!
45) Jók legyetek, vigyázzatok magatokra, legyen szép napotok!

4 megjegyzés:

  1. Jo, akkor megkerdezem, minek kell tejet forralni a kukoricapehelyre (marmint ha ez azonos a cornflakes-szel, es nem valami fozni valo cucc)?

    VálaszTörlés
  2. Mert a házi tejet forralni szoktuk felhasználás előtt. :)

    VálaszTörlés
  3. Nahat, ez eszembe se jutott, hogy hazitejet vesztek:)
    Hu, de reg volt, mikor mi is ugy hordtuk haza biciklivel a falu vegerol! (ugy 15-16 eve)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretjük! :) És még házhoz is hozzák. :)

      Törlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!