2014. október 3., péntek

Macimama jelentkezik



Ma reggel 9-kor találkoztunk az orvossal. Tibi jelezte neki, hogy megvan a papír a gyermekorvostól, egészséges a Réka. Labort is levették, vért vettek tőle, altatóorvos nem talált semmi kivetnivalót a műtétben. Mivel dr. B. azt ígérte soron kívül megműti, ha ezek meglesznek, szerintem joggal bíztunk a beavatkozásban. Valószínűleg kihagytunk egy nagyon fontos elemet (anyukámnak ezt nem fogom elmesélni), a boríték faktort. Nem is valószínűleg, biztos vagyok benne. Merthogy minderre az orvos: Jöjjenek vissza hétfőn. Akkor van gyermekgyógyász. Kedden meg megműti. Viszlát.
 
Elmondtuk neki, hogy van friss gyermekorvosi lelet, hogy egészséges a Réka, hogy labor is van. Hétfő és kedd maradt a rendíthetetlen ítélet. Így hát visszajöttem Rékástul dolgozni. Az autóban a kórháztól az oviig minden könnyem elsírtam....mint egy kisgyerek. De legalább kijött minden....Szóval hétfőn gyermekorvos, újra, aztán vérvétel, újra....Tegnap minden felesleges  volt. Kedden meg majd valamikor, ha el nem felejti a doktorúr...műtét. Ja, hogy szerda este óta kinn van a drót? Dehogy van kinn! Ha az orvos szerint nincs kinn, akkor nincs. Levedzhet és vérezhet az akárhogy. Hogy el is fertőződhet? Az már a mi bajunk. Nagy pofon volt ez a magyar egészségügytől, és bár Réka ártatlan áldozat, én biztosan megérdemeltem.

13 megjegyzés:

  1. :( Ez nem lehet igaz! ez a magyar egészségügy...
    Remélem, kedden már túl lesztek ezen az egészen!
    Puszi Rékának :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom :-( és ilyenkor az a három nap egy évnek tünik legalább...

    VálaszTörlés
  3. Drukkolok, hogy fertozesmentesen tudjatok tartani! Kitartas! Biztos nem boldogit, de en is ugyanigy jartam volna el.... eszembe sem jutott volna a boritek-faktor....ja, es ugyanugy kisirtam volna magambol a tehetetlenseg felett erzett duhomet.
    Udv, Adri

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Nem boldogít , de legalább nem érzem magam annyira hülyének. :))))



      Törlés
  4. Valami magánorvos nem tudja sittysutty kikapni azt a drótot? Az elejétől fogva nem értem amúgy, hogy miért kell altatni? Bár én nem is vagyok orvos.
    Ááááhhhh. szörnyű. Sajnálom! Kitartást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt mondta, gyerekeknél csak altatásban kapja ki a drótot, mert ez fájdalmas. Gyanítom, hogy mivel lassan 2 hónapja ki kellett volna venni a drótot, talán nem is lesz olyan egyszerű onnan "kikapni" azt....

      Törlés
    2. Jó ötlet. De az egész kórházban ő műt egyedül gyerekeket, senki más.

      Törlés
  5. Sajnálom, szorítottam, hogy mielőbb túl legyetek rajta.

    VálaszTörlés
  6. Azért ez tényleg nem olyan nagy műtét - persze aggódunk, mert bármi amit a gyerekünkkel tesznek az extra fontos, de az én kis-nagyfiam is rendelkezett 12 évesen ilyen dróttal (jóság okán derékszögben eltört az alkarja nyílt töréssel, de szerencsére funkcionális zavar nélkül gyógyult) és altatás nélkül simán kihúzták drótot, egy szikével megnyitották kb. 1,5 cm szélességben, megfogta fogóval, kihúzta a doki, és ragtapi - ennyi. Mondjuk jó volna már túl lenni rajta - szorítok
    Boszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Boszi! Orulok, hogy irtal nekem, de elmentel a lenyeg mellett....eleve csak altatasban vegeznek eltavolitast.udv. a blog iroja

      Törlés
    2. Értettem én hogy nálatok ehhez ragaszkodik a doki, csak azt próbáltam ecsetelni, hogy ez azért nem egy nagyon bonyolult eljárás - bocsi

      Törlés
    3. Bocsi, akkor félreértettelek. :)

      Egyáltalán nem. Hát persze. Én is így gondoltam. Mégis ezek szerint nálunk az. :(

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!