2014. augusztus 26., kedd

Készülődünk - még 5 nap az iskoláig

 
A "feltöltött" tolltartó az egyik olyan elem volt, ami járt az iskolatáskához. Faber ceruzákkal volt tele, ami szerintem nem olyan rossz.... Ezt én kiegészítettem néhány grafit ceruzával, postaironnal (vékony,vastag, mindenféle), vastag fajtából néhány színessel az alapszínekből + grafittal,  valamint egy lovacskás vonalzóval (mert a sima 15 centis ugye nem ugyanolyan jó, bárki beláthatja :)  )
 
Réka ragaszkodott volna a filceihez is, de 1) nem volt rajta a tanszerlistán egyetlen filctoll sem 2) nagyjából ennyi az össz férőhely a tolltartóban.
 
Tiborom megígérte, hogy névmatricákat készít majd, ovis jeleset, ahogy az oviban suliban  kérték, ám erre idő hiányában nem került sor. Az én nem kis bosszúságomra és frusztrációmra. Kolleganőm azonban volt olyan drága, hogy meglepett 2 db A/4 lapnyi ilyen cimkével, így a hétvégén már minden valamirevaló ceruza viseli a lakásunkban Réka nevét. :)
 
Hegyezőink száma 2 db.  A céges hegyezőm nincs benne a kettőben. A harmadikat, amelyik mindenfelé méretű ceruzát hegyez, a legprofibb példány....na azt ippen nem találom, úgyhogy szerintem hegyezőből veszek még legalább 2-t. Radírból nagyjából 5-8 db biztosan készleten van. Ha teljes leltárt tartok, talán még több. Van még továbbá egy halom tartalék ceruza is, természetesen, mindenféle, ők átmeneti lakhelyükön, a Túró Rudis, pöttyös tolltartóban várják, hogy előléptessék őket, vagyis a FŐ tolltartóban kapjanak helyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!