2013. október 1., kedd

Második napon



Megkért, hogy amíg majd ő benn ebédel, én várjam kinn az öltözőben, pont ahol éppen ültem, pont, mint tegnap. És ő majd kijön hozzám ebéd után. Azzal gyors puszit nyomott a képemre, az ajtóhoz rohant és eltűnt mögötte. Még visszakukucskált:
- Holnap találkozunk! - integetett vidáman.
Utána botorkáltam kissé kételkedve, nem viccel e, nem játszik e, és tényleg, visszaszaladt hozzám nyomban. Hogy a másik arcfelemre is puszit adhasson. De többet nem figyelt rám, túl pörgős volt az élet odabenn a Napraforgó csoportban. Vettem a kabátom, lassan összeszedelőzködtem és hazajöttem. Mobilomra figyelek, ebéd után megyek érte. 

Jó lesz ez! 

Csak a fenekét tudná már kitörölni!....


UI: Közben azon kapom magam, hogy óvatosan járok-kelek itthon, lábujjhegyen, alig zajt csapva, mintha Zalán csak aludna, itthon lenne velem. 


6 megjegyzés:

  1. Jo gyors Nalatok a beszoktatas. Nalunk jo, ha 1 het utan ott ebedel a gyerkoc, es otthagyni is csak kb. 3 nap utan fel orara szoktuk. Legalabis a ket nagyfiuval igy volt. A fenektorlest sem varjak el szerintem, kicsiket kikiserik ilyenkor, legalabbis errefele. Nekunk 5 eves kortol kellett sajat maganak megoldania, de elotte szoltak is az ovonenik, hogy nyaron mar gyakoroljak otthon a gyerekek..

    VálaszTörlés
  2. Elvileg ugyanaz volt a forgatókönyv (az enyém) mint tegnap, vagyis maradok vele végig, illetve amíg az udvaron vannak, én elmegyek máshová sétálni. Nem így lett és ez csakis Zalánon múlott.

    Annak idején Réka is első nap ott ebédelt (mert ordított, annyira akarta :)) másnap ott aludt. :) Ha megy a dolog, hagy menjen, ha nem megy, átgondoljuk. :)

    VálaszTörlés
  3. A fenéktörlésen azért vagyok fennakadva, mert az az egyetlen olyan helyzet (ami eddig eszembe jutott), amikor nagyon úgymond ki van szolgáltatva. Nem tudja kitörölni a fenekét segítség nélkül sehogyan sem. Réka ki tudta annak idején plusz nem is kakált az oviban jellemzően. :)

    VálaszTörlés
  4. Nálunk sem elvárás az egyedül fenéktörlés kiscsoportban. nem is mehetnek egyedül ki a wc-re. Szerintem ne aggódj emiatt.

    VálaszTörlés
  5. Hatha ennyire bejott nekik elsore az ovik, akkor oke, igy mar ertem a gyors tempot! :)Es igen, itt se mehetnek ki minicsoportban egyedul a wc-re, ugyhogy nem lesz ott gond. Szerintem se aggodj!

    VálaszTörlés
  6. Elvileg nem mehetnek ki engedély nélkül vécére még nagycsoportban sem...na majd megnyugszom és helyre áll a bizalmam....

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!