2013. július 24., szerda

Mi vár rám? Még csak sejtem....


Éjjel azt álmodtam, bajszom nőtt. Ráérősen belepillantottam a tükörbe, mintegy futólag, de megakadt a szemem a ritkás, ámbátor hosszú, fekete szőrszálakon az ajkam fölött. Pánik, horror, elkeseredés öblögette az ártatlan kis lelkem....Mióta járok én így az utcán? Hányan ismernek úgy, hogy az a "bajuszos nő a két gyerekkel"? Minek van tükör a fürdőszobában? Minden este (minimum akkor) lesem magam fogmosás közben perceken keresztül benne és nem akadt meg a szemem a borzalmas férfiasságomon???

Mondhatom, tök jó volt felébredni. Megtapogattam a kérdéses testtájékot, nem nőtt bajszom, huhh....


Május vége óta ülök a beutalón. Péntekre van időpontunk a gyerek sebészetre f....tyi ügyben. Múltkoriban az úszótanfolyamon elbeszélgettem egy anyukával, T.-vel, aki tapasztalt nyisszantás ügyben, mégpedig a "körbe" fajtánál....Nagyon meleg volt, de minél többet mesélt, én annál jobban fáztam. A műtét valamilyen bódításban zajlik, hogy tubusos vagy nem tubusos, arra nem tértünk ki. Műtét alatt a műtő előtt várakozhat a szülő. Ahogy visszahozzák a szobába a csemetét, rögtön felébresztik, aki aztán fájdalmában rögtön sír is. Egyszerre egy felmenő lehet a gyerek mellett. Nyissz előtt természetesen EKG és labor is rajta lesz a napirendünkön. EKG még valahogy, de vérvétel? Hogy a bánatba'? Itt már szédültem is. Hazabocsátás a műtét napján délután, amennyiben minden oké és kerek. Azaz...izé...amilyennek lennie kell, na. Gyógyulási idő kb. 1 hét. 

Na persze előre szaladtam, mert még szakorvos nem látta ama nemes testrészét Zalánnak, de Tibi, a szakértő szerint a műtét esélye a mi esetünkben 99%. Úgy ránézésre és hátrahúzásra....Vannak szteroidos kencék és valami alányúlásos technika....de a szűkület az szűkület, a letapadás meg letapadás. No, meglátjuk. Egyelőre nem gondolok arra a napra, nem képzelem el, milyen lenne az a nap nekünk a kórházban, mert nehezen viselem idegileg. Eleve a vizsgálatok, utána hogy elviszik tőlem, tök idegen emberek (tb-s egészségügy, nem magán, amelyben valahogy tapasztalati alapon több a bizodalmam) és elaltatják, matatnak rajta Isten tudja mit és meddig.....majd visszahozzák a kis ártatlanomat magatehetetlenül, fájdalmai lesznek, amin segíteni nem tudom, mennyit fogok, de sejtem....az utózöngéről már nem is beszélek. 

Majd összeszedem magam, elvégre a kölök egészséges, parányi (?) korrekciót igényel csupán, nem kell itt a majré meg a hisztéria, nem igaz? Szóval pénteken gyerek sebészet. Időpontot nem kaptunk a nagyon kedves hölgytől a telefon túlsó végéről, csak egy napot, amelyen megjelenésünkre számítanak. Viszünk 1-2 napi hideg élelmet, innivalót, mesekönyveket....valahogy az az érzésem, szükségünk lesz rá. 

4 megjegyzés:

  1. Ha muszaj inkabb most essetek tul rajta szerinem. Tenyleg pikk-pakk felepulnek de az elso par nap tenyleg kemeny. Kornalnak el is fertozodott mert az okos nover bekente valamivel amivel nem kellett volna es mivel meg pelusos volt nem gyogyult. Szoval remtortenettel en is tudok szolgalni.:-(

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Igazából ha szűkületről van szó, akkor nincs mire várni. Lehetne éppen, de nincs értelme. Én már azt is megbántam, hogy eddig vártunk. Tavaly még látott reményt a dokink, idén meg már nem....

    VálaszTörlés
  4. Jahajjj, remélem, gyorsan felépül majd! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!