2013. június 3., hétfő

Zalánság-Rékaság



Réka totál kiszámíthatatlan ruhák terén. Olykor jelentős sokkot okoz nekem azzal, hogy valamit kinézek, csillogó szemmel megmutatom neki, mire ő teljes közönnyel reagál. Vagy  méla undorra.  
Egy régebbi párbeszéd, csak most találtam a feljegyzések között.
- Úúúú...de szép ez a mellényke! - ez voltam én, ahogy rátaláltam egy pihe-puha,  fehér, cicás darabra az áruházban.
- Aha, szép! - ez Réka.
- Megvegyem neked?
- Megveheted....
- De tetszik? Nekem nagyon.
- Tetszik....
- ....De ha nem tetszik, keressünk mást!
- De, tetszik...tetszik....
- Akkor megvegyük? Vihetem a pénztárhoz?
- Megveheted, anya, de nem fogom felvenni. 
Értem, vettem, felfogtam, nyugtáztam. 


***

Egyik kedvenc műsorom Borbás Marcsi féle Gasztroangyal, de ezt már leírtam pár helyen.
Általában amikor műsoron van szombat délután, este felé, nem vagyunk idehaza, de hála neked, modern technika, a távirányító "on demand" gombra kattintva a régebbi részekkel együtt bármikor megnézhetem. Általában vasaláskönnyítő program ez nálam. Nyelem a nyálam sűrűn, memorizálom a recepteket, leköt az egész, repül az idő, fogy a vasalnivaló. A gyerekek valamiért nem annyira szívlelik ezt a gasztro műsort. Talán mert egészen kevéske póni, Oncsáó, Filly vagy kék polip van benne Virsli kutyával, fene tudja. Ahogy feltűnnek az első képkockák, valamelyikük bizton felsóhajt.
- Már megint a Mari!  Mindig csak a Mari!
:)

***

Réka: Anya, milyen az a KOMOLY FELHŐ?

GOMOLYFELHŐ: wikipédián megnéztem, szerintem csak egy sima felhő előkelő (hivatalos?) megnevezése.

***

Zalán Réka régi gyerekszáját porolta le:

- Ez alkoholos filc?
HELYETT az kérdezte:
- Ez mentolos???

***

Zalán (mesenézés közben felkap egy szófordulatot): A tenger feneke...hehehe......a tenger feneke.....Ez vicces!


***

Réka: Anyaaa...mi az a birka datig?
- Pirkadatig, szivem?

***

- Zalán, kivennéd nekem a hűtőből az uborkákat?
- Persze....mondja a tojás, fázik ám a Kleofás! - motyogja

***

Kakaózás után:
- Öööhhh....(ez nyögés volt) Nézd, mekkora a pocakom, Zalán!
- Aha. Kisbabád lesz? - így Zalán.

***


Erről jut eszembe.

Zalán általában étkezések alatt (is) nagyon aktív. Minap felpattan, mert éppen valami szerepjáték kellős közepén jár Rékával. A széken állva furán nyögni kezd.
- Hatalmas a pocakom. Mindjárt megszülök. A fütyimen jönnek ki mindjárt a kiscicák...öööhhhh.....öhhhh......(nyög)...... Megszülettek, hurrá, hurráááá! 
Sima szülés volt. Semmi gátmetszés vagy epidurál. Jól bírta a pasas. Honnan tudja, hogy szülés közben nyögni szokás??? Gondolom, Rékától. És ő honnan tudja? A tévét "hibáztatom"....

***






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!