2013. június 3., hétfő

Bűnügyi híreink következnek




Ma egy hete tőlünk 100 méterre lepuffantottak valakit. Meghalt. Tettest még aznap elfogták. 

Ma betörtek a szomszédunkba (szembe, átlósan). Először csak azt vettem észre, hogy áll a házunk előtt egy rendőrautó. Zalán nagyon boldog volt. Aztán láttam, hogy gumikesztyű és fényképezőgép és mindenféle Helyszínelőkből ismert holmik....Elszomorodtam. A ház egykori lakóját, egy 84 éves nénit múlt csütörtökön temették, kinn lógott a kapuján a gyászjelentés, onnan tudom. Erre két munkanapon belül kirabolják az üressé vált házat.

Néhány éve, egyik nyáron valaki bemászott oda egy forró éjszaka. A redőny nem volt teljesen lehúzva. Hatalmas Herendi vázákat loptak el, legalábbis G. néni szerint (alattunk lakó)....sosem lett meg a tettes. Előtte a két házzal arrébb lakó állatorvosékat lopták meg, 3 millió forint tűnt el. Ezzel egyidőben sorozatbetöréseket kellett elszenvednie egy másik néninek is (Kati néni), amíg komoly védelmi rendszert nem vásárolt rogyadozó kis házára...Állítom, a legtöbbet a rendszer éri az egész ingatlanon. Illetve a telek. 

Ha belegondolok, hogy mi olykor úgy alszunk, hogy még a kulcsot is elfelejtjük ráfordítani a zárra....Nem is lenne meglepő. ha egy reggel arra ébrednék, hogy se tévé, se laptop, se semmi...Na az lenne csak a szép! 

UI: Szomszédasszony délben felhozott egy tál spenótot és a hírt, hogy Kati néni (a sorozatbetörés szenvedő alanya) múlt héten meghalt a kórházban. Nyugodjon Békében, Kati néni! Mindig volt egy kedves szava a gyerekekhez, megcsodálta, milyen szépek, okosak, nagyon már...Hiányozni fog nekünk! 

Nehéz időszaka van a mi Hunyadi utcánknak, azt kell mondjam....

4 megjegyzés:

  1. Kolleganom azt semelte, hogy ahol o lakott, gyakorlatilag mindenkibez betortek, csak hozza nem... o volt az egyetlen, aki nem zarta a hazat... ;) szoval van remeny! :) (de azert ez eleg durva... :( kicsikent mindig nagyon feltem a betoroktol -meg az ufoktol...-, mikor otthon laktunk Levivel, es elutazott, akkor is meg, miota ebben a lakasban elunk, valahogy megnyugodtam. Mar csak azert zarom az ajtot, nehogy a gyerekek megszokjenek, bar szerencsere nem olyanok :) )

    VálaszTörlés
  2. Újabban én is zárom az ajtót, amióta pár hete Zalán fogta magát és lesétált az apja után az utca irányában. Én pont a vécén ültem, gondolhatod, azt sem tudtam, hogy fussak utána. :)))

    VálaszTörlés
  3. Néhány hónapja a mi második szomszédunkhoz is betörtek. akkoriban kicsit el is méláztam a dolgon, hogy akár hozzánk is bejöhetnének, bár mi mindig zárjuk az ajtót, rácsot, de ez egy jó betörőnek nem lehet akadály, szerintem. De minket simán ki lehetne figyelni, mikor és meddig vagyunk távol. De még ha itthon is találna a galád, akkor sem hiszem, hogy nagy ellenfél lennék a magam 155 centijével meg a 3 gyerekkel.

    VálaszTörlés
  4. Hát tényleg nem akadály, sajnos. A rács azért valami. Csak nem áll neki átvágni, fűrészelni Mr Betörő, nemtudomén...:)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!