2013. január 22., kedd

Ügyes-bajos

Avagy hírek vegyesen...


- Megérkezett a tavalyi éves gáz elszámoló számla. Lélegzetvisszafojtva nyitottam ki a borítékot, de kiderült, 13 000 Ft-nyi túlfizetésünk van, hurrááá! Érdemes volt hát nyílászárót cserélni, szigetelni.
- Levelet kaptunk a Lombardtól is, ajánlva küldték, úgyhogy már gyanakodtam. Azt kérik, az elmúlt 3 évben felhalmozódott árfolyam különbözetet legyünk szívesek február 1-ig kifizetni erre és arra a szlaszámla. Autót sem veszünk soha többet hitelre! 
- Szülői értekezlet lesz az oviban február ötödikén. Egy pszichológus is jelen lesz, előzetesen lehet neki kérdéseket feltenni (van egy doboz a csoportszoba előtt, oda kell bepottyantani). Tekintettel a folyamatban lévő "verik a gyerekeket az óvónénik?" nem egyszerű témakörre, hosszú értekezletre számítok, hagyok itthon vacsorát a családnak mindenképpen. Szerintem egy kis pálinka sem ártana, de azt már az értekezletre vinném.
- Védőnő is hívott, csütörtökön van jelenésünk nála Rékával az öt éves státuszvizsgálatra.
- A szemétdíj (Remondis) a 2012-es évben 12 000,- Ftról éppen 2 000,- Ft-tal növekedett. Ha most 10%-kal csökken is a kiszámlázott összeg, akkor sem éri el azt a szintet, ahol tavaly januárban volt.
- Igen, én is elkaptam a torokfájós nyavalyát a gyerekektől, de úgy tűnik, bennem járt már ilyesmi, mert reggelre jobban is lettem.
- Megjött a lelet Réka ortopédiai vizsgálatáról, 20 fokban mindkét bokája befelé dől (ezt eddig is tudtuk sajnos), készült a lábára ez gyógy szandi kedvezményes 3 500,- Ft-ért, kontroll egy év múlva. Valamiért azt érzem, ezt már nem fogja kinőni...
- Tavaly elblicceltük a fogászati kontrollt, amit minden év tavaszán szoktunk megejteni...pótlás mielőbb. Azt már le sem írom, mikor jártam nőgyógyi rákszűrésen, mert az sem tavaly volt.
- Zalán fütyi problémája egy millimétert sem halad előre. Illetve hátra.Tovább nehezíti a helyzetet, hogy csak az apja nyúlhat hozzá, nálam röhögőgörcsöt kap....
-  Ezeket a nyavalyás Polly Pocket babákat a gumi ruháikkal tuti felnőtteknek gyártották, mert nekem olykor minden türelmemre szükségem van, hogy felöltöztessek egyet. 
- Súlyom 68,5 kg ( - 1,5 kg), bár tegnap betermeltem este a gyerekek által nem megkívánt bundás kenyeret...Bezzeg a saláta érintetlen a hűtőben.
- Unokatesók kamaszodnak (10, 12, 15, 17 évesek sorban) megörököltük a közelmúltban a csaknem teljes mesekönyv állományukat. Dőzsölés van az esti meseolvasásnál!
- Vasárnap vettem észre az autó piperetükrébe (?) pillantva, hogy bajszom van!!!!
- Olykor, sötét pillanataimban azt gondolom, hogy ebből a lakásból visznek a temetőbe...Csak csorgatom a nyálam a lakás- és ház hirdetéseken.
- Bár súlyosbodó szobahiányban szenvedünk, amióta betegek a gyerekek, valamennyien egy ágyban alszunk. Én a helyemen, a legszélén, gyerekek középen, Tibi valahogy L alakban az ágy sarkához közelítve...na szép!
- "Fújd ki az orrod!" a legsűrűbben elhangzó mondat itthon.
- Végre Zalán sem lázas. 
- De a takonyban még úszunk rendesen.
- Februárban lejár a jogsim.
- Az egyik legjobb barátnőm Dubai-ban fog dolgozni februártól, mert oda helyezi át a cége. Szomorú vagyok egy picit, bár a nyarat leszámítva eddig sem találkoztunk túl sűrűn. Majd Skype-ozunk jó sokat! 
- A múlt hét mélypontja az volt, amikor egy anyuka ezt mondta az oviban: "Amíg az én gyerekem nem veri az óvónéni, nincs gond."
- Újabban az Aldi-ba járunk vásárolni. Nincs erőm, kedvem, türelmem végigbóklászni a Tesco-n. Auchan-ról nem is beszélve.
- Persze kenyérlisztet nem kapni az Aldiban, legalábbis BL 80-at nem, így volt egy extra körünk vasárnap este a Tesco-ba.
- Új nagyszabású tervem, hogy magam fogom sütni itthon a kenyeret. Nagyon kíváncsi leszek! A héten megejtem az első sütést, ha még jobban lesznek a gyerekek és nem felejtem el elkészíteni az öreg tésztát.
- Szentkirályi Elixis, ahogy a gyerekek hívják a "magyar kóla" finom!! Aqua Elixis
- A karácsonyfa még mindig a teraszon dekkol. Nem tudom, elhiszik e még a gyerekek, hogy a Jézuska viszi majd magával vissza hegyekbe...van rá esély, hisz nem járunk oviba, nem fogunk holnap reggel találkozni az addigra a kuka mellé ledobott, csaknem tűlevél nélküli, pucér fácskával.
- A múltkor dagasztás közben a kenyérsütő gépem addig izgett mozgott a konyhapulton, míg a földön találta magát. Nem tört darabjaira, de megrepedt...Sütésre ugyan nem használom, de nagyon sajnáltam....

És most hogy ezt hirtelen felindulásból a gépbe vertem egy szuszra, megyek, betolom a sütőbe a rakott krumplinak valót....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!