2012. augusztus 3., péntek

Mit is mondtam?

Avagy egy párbeszéd házunk tájáról.

Réka: - Mit csináltál a rajzommal??? Tönkretetted. BUTA vagy! 
Zalán: - Nem. Nem vagyok. Én okos fiú vagyok. - vágja ki Zalán, akár egy kiskakas.
Réka: - Te??? Dehogy! Buta vagy, nagyon!
Zalán: - Nem. Okos fiú vagyok. Okos fiúúúú! (erőteljesen Rékaarcba mondva)
Réka: - Már hogy lennél okos, nagyon is buta fiú vagy!
Zalán: - Te vagy a buta! Buta fiú vagy!
Réka: - Én lány vagyok, nem vagyok fiú!
Zalán: - De, de. Fiú vagy!
Réka: - Nem vagyok fiú...
Zalán: - Buta fiú vagy!
Réka: - Vááááá...neeem, láhány vagyok....
Zalán: - Okos fiú vagyok! (mérgesen csücsörít) 

Itt figyelemeltereléssel szétcsaptam köztük. :)

Mintha írtam volna valami olyasmit, hogy mostanság kevesebbet veszekednek a gyerkőcök, mint amire számítottam....Kár volt leírni, mert amióta itthon vagyunk újra (nyaralás után), nekem úgy tűnik, egész nap megy a perpatvar, szópárbaj, tettlegességbe fajuló vita (nem én ütöm őket persze, megteszik ezt helyettem ők egymással.) Szóval mostanában biztos szerzek néhány ősz hajszálat és szarkalábat a szemem alá, aaaz biztos.


***

Ez inkább egy  "Rékamondta" lesz, ide biggyesztem inkább. 


Réka: - Menjünk már a játszótérreeeeee!....
Én: - Majd ha összepakoltátok a legót. Ma már háromszor összeraktam, most rajtatok a sor.
Réka: - Neeem akarom...neem.
Zalán: - Óh, fáradt vagyok...
Én: - Okés, akkor nem megyünk ma játszótérre. (lehelem könnyedén) Semmi gond.
Réka: - Nem igazság....- de nem csinálnak semmit.

5 perc múlva

Réka: - Mikor megyünk már játszótérre??? - kérdezi ártatlan, kerek szemekkel.
Én: - Majd, ha minden legó darab a dobozban fog figyelni. 
Réka: - .... (forgatja a szemeit)

Ez még megismétlődik néhányszor, minden egyes alkalommal Réka úgy tesz, mintha először kérdezősködne játszótérileg. Végül:

Réka (kérlelőn): - Anyaaa, kérlek szépen, menjünk el a játszótérree!....
Én: - Mi a helyzet a legóval?
Réka Zalánhoz fordul és a bajsza alatt ezt morogja: - Anya ma olyan bonyolult! 

***

Fogmosás közben:
- Anya, hol van a szered?
- Micsodám?
- A szered.
- Micsodám?
- A SZERED!
- Nincs semmilyen szerem.
- Dehogynem!
- ......- némán töprengek.
- A szered, anya! Amiben a tusfürdőd és a fogkeféd volt a nyaraláson. - magyarázza Réka.
- Anya, a nesssszeszeredre gondol! - kiabál be Tibi a hálóból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!