2011. november 23., szerda

Réka rajzolta - apró finomságok

Nem túl jó minőségben, mert Zalán Haramia "adott" a képeknek....De talán a lényeg látszik és "átjön". 



Megjelent a szempilla, szemöldök ábrázolása, illetve a szemrés-szemgolyó megkülönböztetése - nem minden rajzon, de egyre gyakrabban. Cserébe ilyenkor a rajz többi részletét kevésbé dolgozza ki.


A cica száját úgy rajzolja immár, ahogy én szoktam.


Az óvodában eleinte kizárólag egyet rajzolt, a régi ovit. Hogy tudatosan vagy sem, nem tudom. Talán ilyenkor a régi cimbikre gondolt, Karinára, Marcira, Nimródra....


Kisház a gesztenyésben - a házakat olykor térben próbálja ábrázolni, ami nagyon ügyes dolog. Kérdeztem, mik azok a pipa szerű izék az ablakon, Réka azt felelte az ablaknak is van copfja. :)))


Sihuhu utasokkal




Kislány színes szoknyában


Ezt pedig az oviban rajzolta. Aminek nagyon örültem, mert végre nem leegyszerűsített cicákat rajzolt csak, hanem egész helyes macsekokat illetve valami újat is, egy szépséges gesztenyefát. És gesztenye kerekű autót?? 


Szintén egy ovis rajz - ezt a fajta autó ábrázolását Rékának úgy hívom magamban, hogy "orrszarvú autó". Mert egy "ablak tér" helyett rögtön hármat is rajzol, olykor többet is. Itt lemaradt a szökőkút az autót tetejéről, az is szokott lenni, igen. :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen rajzol Réka, mindig elcsodálkozom rajta, és mély elismeréssel nézegetem a rajzait!

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!