2011. május 7., szombat

Réka mondta 14


Egy elhanyagolt telek előtt sétálunk el, ahol bokáig, sok helyen térdig ér a gaz.
Réka (elragadtatással): - Milyen szépen kikelt itt a fűmag, anya....

---

Fürdetem a két csemetét. Ahogy vetkőztetem Zalánt, megjegyzem, hogy húha, itt kaka van....Leműtöm Zalánról a pelust, ő álló helyzetben, a kádba kapaszkodva türelmetlenül várja, hogy végre a habokba vethesse magát.
Réka: - Hű, látom, tényleg kaka van. Lóg a fenekéből a kaka.....ja, nem, az a fütyije....

---

Séta közben csigák mászkálnak a járdán. Többségük már halott, mert eltaposta őket valami boldogtalan, talán nem is egészen véletlenül. Azért találunk élőt is, aki egy jobb élet reményében elhatározta, hogy átkel a járda jobb oldaláról a balra.
- Anya, ez a csiga kikelt a házából! - rikkantja boldogan Réka. 

---

Óvodában használatos hátizsákja (Fifis), mely a Báránykámat rejti egy délelőtt alatt olyan koszos lett, hogy komolyan a csodájára jártam. Ha azt a feladatot kapom, hogy x idő alatt hasonló színárnyalatra varázsoljam a táskát, nem biztos, hogy sikerrel jártam volna.
Fogom hát szegény hátizsákot és elindulok vele a fürdőszobába, hogy kimossam. Réka a csapnál utolér, felmászik a kisszékre, majd meglátván kezemben a zöld cuccot, megszólal.
- Ugye ezt nem gondoltad komolyan?
- Mit?
- Hogy kimosod a hátizsákot.
- Dehogynem. Nagyon koszos.
- ÁÁÁáááááááááááááá!
- Nézd meg, nem is zöld, szürke az egész.
- De az úgy volt jó!
- Koszosan? 
- Igen....úgy jobban tetszett nekem.
Na tessék....

---

Réka énekel:
- "Hurrá, gyerünk megyünk, ez meg sem KOPPAN nekünk...."
(Dóra után eléggé szabadon.)

---

Réka mindkét lábát bepréseli a sütifalóba. Bár kicsi erre az esély, aggódom, hogy beleszorul oda mindkettő, így megjegyzem:
- Réka pakold ki a lábaid a sütifalóból, mert ha beszorulnak, mehetünk a doktornénihez...
- Á, legfeljebb szétvágjuk. - szúrja közbe az apja a háttérból.
- Nene ne! Ne vágjatok szét! - jajdul fel Réka ijedten.

---

Én: - Réka, milyen tortát rendeljünk Zalánnak a szülinapjára?
Réka: - Bébiételeset!

---

Valaki megkérdezte tőle:
- Réka, és milyen az óvoda, szeretsz oviba járni?
- Igen....nyáron....ha majd szünet lesz....
Mert ugye akkor nem fog járni. 

3 megjegyzés:

  1. Reci annyira jo fej! Imadnivalo!:)
    (Valamiert az az erzesem, hogy nagyon egyforma a stilusotok:)

    VálaszTörlés
  2. Stílusában abszolút anyjalánya. :))) Olykor a pontos tükörképem. :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, en is ugy ereztem, hogy "pici te":)
    Ez nagyon jo tud lenni, de nalunk pl. a nagyobbik fiam olyan, mint en (egyenisegre), es a kamaszkort nagyon megszenvedtuk:) Nehez volt a sajat hibaimmal obenne szembesulni, sokkal-sokkal kritikusabb voltam vele, mint a lanyommal, aki a szoges ellentetem:)
    Viszont ahogy felnott lett, pont emiatt sokkal jobban megertem ot, mert ismerem a gondolkodasat.
    Bocs, hogy hosszu voltam:)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!