2011. január 16., vasárnap

Béke poraira

Még nem biztos, csak nagyjából 90%, hogy a laptopomnak annyi. Bár a totális vég még nem jött el, hiszen rajta pötyögök, de lassan kinyilváníthatom szomorúan, hogy.....élt 3 (!) évet.

Réka talán egy hónapos lehetett, amikor egy este apa hazahozta nekem, mint meglepit. Volt ám öröm, pedig akkor még net hozzáférésem sem volt.....Sok szépet és jót megörökítettünk együtt, ő, apa és én, gondolok itt elsősorban több ezernyi fotónkra és családi videókra.

Áh, lóg az orrom, a földig lóg....ilyen márkát sem veszek soha többet, mellesleg.

Így aztán folytköv majd egyszer, ha lesz a laptopnak utóda.

Vagy ha csoda történik a szervizben jövő héten....

5 megjegyzés:

  1. Itten vagyok már Anya:)))) Én nem tudom, hogy mi volt a böngészőmmel, de nem bírtam sehova kommentelni...lesz ez még így se, meglátod...fel a fejjel...az ovónéni nem szimpi nékem egy cseppet sem...totál megértelek, hogy neked sem...
    Nem lehet, hogy a láptopod is "csak" a hasmarsos vírussal küzd;)
    Cuppantalak:))))))

    VálaszTörlés
  2. Milyen márka? Az enyim akkor kezdte magát megadni, amikor a gyerekek elkezdték "használni"... :) Hamarosan wincsi csere lesz a dologból.

    Hasmars elmúlt rólatok?

    VálaszTörlés
  3. Minden OK felétek?
    Vagy csak télleg a láptopp fingott ki a kéményen?
    Pussz

    VálaszTörlés
  4. Remélem hamarosan megjavul a laptop, mert már várom az újabb ovis sztorikat!
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Gyorsan-gyorsan megjavíttatni azt a fránya gépet!!!!! Vagy kitalálni valami más módját a blogolásnak, mert hiányoztok ám nagyon!!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!