2010. december 6., hétfő

Réka mondta....azaz

Nem is. Mára egy "Apa mondta" jut. Nekem ez is okozott éppen akkora derültséget, mint Rékáé szoktak.

A Corában vásároltunk a hétvégén, amikor jártunkban-keltünkben valahogy leesett a földre Zalán cumija. Innestől fogva sok helyre pakolhattuk, de Zalán szájába nem, hát oda tettük, ide tettük, végül elvesztettem a nyomát. Ahogy jöttünk kifelé a hiperszuperből, ellenőrzésképpen megkérdeztem TIbi, hogy ugye ő eltette a cumit jó helyre, mert én biza nem. 
- Igen, - felelte - A mély tálban van. 

Automatikusan bólintottam, mert válasza első szava egyelőre kielégített, többet nem is igen akartam tudni. Azért a parkoló felé haladva három másodpercben átsuhant az agyamon, hogy biztosan azokra a frissen beszerzett edényekre gondol, amiket az ádvent során megalkotandó sütiknek vettem....vagy esetleg arra a pici lábasra, amit külön Zalánnak...Nem izgatott, hogy egyik sincs köszönő viszonyban sem egy mély tállal. Még lapossal sem.
Hazajövünk, átnézek minden edényt, tálat, lábast. Cumi sehol.
Bekukkantok a hálóba, hogy izé, Apa, hol is van a cumi?
- A mély tálban. - feleli.
- Milyen mély tálban???? - forszírozom most már konkrétan.
- A mély tálban. - ismétli - És kezével amolyan pocakot formál magának, amiről egyből beugrik a hordozóm.
Jaaaa, mei-tai, mei-tai-ra gondolt a drágám. A jó kis hordozómra. 

2 megjegyzés:

  1. Ez tényleg nagyon Rékás volt:))))

    VálaszTörlés
  2. Hehe, PopiApu se megy a szomszédba egy kis pojjjénért :)) MiénkApánknak is vannak ilyen kifordított dolgai :)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!