2010. augusztus 24., kedd

Apjafia


Amikor a 20. hét táján jártam Zalánnal a pocakban, óvatosan elkezdtük hirdetni rokonnak, ismerősnek, barátnak, hogy kisfiút várunk. Nem ritka reakció volt erre a következő: " Akkor  a kispasi majd rád fog hasonlítani, a fiúk inkább az anyjukra ütnek." 

Ez egyelőre úgy tűnik, nem jött be. És bár Réka egyes vélemények szerint egyre jobban rám hasonlít, mégis gyakran füstölgök Tibinek. " Te, pusztán elméleti síkon....ha tíz gyereket szülnék sorozatban, szerinted mint a tíz rád hasonlítana?" Persze a hasonlóságot nem bánom, dehogy bánom. 


12 megjegyzés:

  1. Tényleg az:)
    Az én fiaim is az apjukra hasonlítanak... szerintem a fentebbi mondás hülyeség!

    VálaszTörlés
  2. Jajj de cukik! Hát tényleg apja fia! Na de a másikon az a komolyság már megint,zabálni való.Te Erika nekem az a gyanúm,hogy biztos itt is szopkoszt használt apa a fotózásnál azt nézi olyan komolyan!Neeem! :D

    VálaszTörlés
  3. A mi fiúnk, hol az apjára, hol rám hasonlít jobban. Én csak annyit mondok: vegyes a gyerek :-))))) Ez mindig változni fog, kire hasonlít éppen!

    VálaszTörlés
  4. Igen,most tiszta apja,de nem biztos,hogy így marad:)
    Változnak a gyerkocok:)

    VálaszTörlés
  5. Bea: Nohát azért én látlak téged is a fiúkban. :-) Egyébként teljesen igazad van, ez hülyeség.KB. mint hogy a gyomorégés kismamának "nagyhajú" babát jelent. Egy darab gyomorégésem nem volt Rékával, micsoda hajasbaba lett pedig. :-)

    Mariann, Csoszi: Igen, változnak. :-)

    Hajni: Szopkosz nem volt, csak egy ménkű nagy objektív. :-))

    VálaszTörlés
  6. Na igen... nekem szétmarta a gyomrom a sav mind a kétszer... ehhez képest egyik gyerekem sem a hosszúgöndör fürtjeiről híres:))))
    És én csak örülök, hogy látsz bennük:) De a picikori képeimhez nézve valóban van picike hasonlóság, de nem sok.
    Zalánodnak meg olyan kis édes buksija van:)))) nem győzöm csodálni:)

    VálaszTörlés
  7. Mint két tojás:))))
    Ezen a szopkoszon még mindig borulok:))))
    Pussz
    Ja, és gyomorégés nálam is volt, de durván...és Csipet sem dúlakodott eszméletlen mennyiségű fürtöcskékben....haha:)

    VálaszTörlés
  8. Hát igen szerintem is! Fénymásolóval készült!
    A lányaim is apjuk azt mondják, pedig hiába bizonygatom, hogy a kicsi na legalább az én vagyok! Deréktól lefele az én vagyok!

    VálaszTörlés
  9. Most már sztem is Apjafia :)) Nálunk én vagyok az, akinek a génjei agyonütik a másikét...

    VálaszTörlés
  10. És szerintem azt sem bánnád, ha 10 miniTibid lenne :))) Azt meg szintén lehagytam, hogy Zalán zabálnivaló :)

    VálaszTörlés
  11. Nálunk igaz lett a mondás...mert Dávid tiszta én (barna szem,barna haj pl.) Réka meg tiszta apa (szőke haj,kék szem)de ez tényleg nem törvényszerű,meg amúgy is a postásra nem hasonlíthatnak nem igaz?
    Nagyon kis helyesek mindketten!!!!!(Popi és Zazi is )

    VálaszTörlés
  12. Ilgya: Hát ha ismernéd a postásunkat...Arra jobb is, ha még véletlenül sem hasonlítanak. :-)

    Balwin: Nem hát! :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!