2024. március 18., hétfő

Köszönet

 

Köszönöm mindenkinak, aki olvasott az elmúlt években. Ideje ezt a korszakot és időszakot lezárni. 

Ha folytatom a blogot esetleg a facebookon vagy más formában, arról küldök füstjeleket, bár magam sem tudom, erre mennyi az esély. 


Búcsúzik Réka is, bár nem tud róla :) 

Ahogy Zalán is, bár őt még fotózni sem lehet vagy/sem érdemes





Búcsúzik természetes Dió is. :)


Viszlát, the end, elköszönünk, remélem, még találkozunk! 

Ui: Hajrá, Magyarok! :) 









24 megjegyzés:

  1. Ó, nagyon sajnálom. Judit (Meiszter)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnálom...Minden jót kívánok! Szerettem olvasni rólatok,a sütikről,a kirándulásokról,a házról,a kutyáról...Eszter

    VálaszTörlés
  3. 😢 Annyira jól írsz, imádtalak olvasni! De nem köszönök el, majd értekezzünk időnként. 😉

    VálaszTörlés
  4. Nekem meg erot adtal a sajat gyerekeimmel valo kuzdelemhez a tanulasban. Te olyan kitartoan tanulsz veluk evek ota! Sajnalom, a blogod volt a kedvencem, bevallom :). Sok boldogsagot kivanok Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Na jó, ezt most nem veszem komolyan...

    VálaszTörlés
  6. Óóó, pedig nemrég azt írtad, gyakrabban írsz majd... :-( Remélem, visszatérsz idővel!

    VálaszTörlés
  7. Sajnálom, annyira szerettem olvasni a blogot

    VálaszTörlés
  8. Lehet tudni, hogy miért?
    Zugolvasóként nagyon szerettem a blogodat. Annyira életszerű volt.
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leginkább azért, mert nem írok..sosem érek ide és egyre nagyobbak a foghíjak. :) Illetve egyre több dologról nem írhatok vagy szeretnék írni...bár attól még akár folytatódhatna is a blog, kevesen írnak le ténylegesen MINDENT...

      Törlés
  9. Majd 15 éve “ismerlek”, olvaslak. Egyre kevesebbet jutottam én is ide, de lelkesen visszaolvastam mindig. Sajnalom. Szerettem ahogy írsz, ihletet adtál a családi menühöz és jókat lehetett nevetni a srácokról írt szösszenetekről, mert sokszor ismertem a saját srácaimra benne. 🙂 bízom benne h hallunk meg Rólatok! Kriszta

    VálaszTörlés
  10. Hát nekem is nagyon fogsz hiányozni, nem gondolnád át mégegyszer a búcsút? Erika

    VálaszTörlés
  11. Lehet ezt úgy is, hogy csak időnként, csak bizonyos témában, csak amihez kedved van.
    Szerintem aludj még erre párat. 😊

    VálaszTörlés
  12. Nagyon sajnálnám ha eltűnnél😞Azért néha tényleg dobj egy füst jelet.

    VálaszTörlés
  13. Jaj, ez most szíven ütött! Én nagyon várlak vissza!

    VálaszTörlés
  14. ÓÓÓ-( Igaz én szinte sosem kommenteltem, de lelkesen olvastalak, szeretem, ahogy írsz... sajnálom, hiányozni fogtok!-(

    VálaszTörlés
  15. Sajnálom, nagyon szerettem az írásaidat, a receptjeidet, a kirándulásokat és hasonló korúak a gyerekek nálunk is, így hasonló dolgoknak örülünk, hasonló problémákon bosszankodunk. Nagyon tetszett a humorod és Dió fejlődését is érdeklődve figyeltem. Nagyon fog hiányozni a blogod. Minden jót kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  16. Ó de sajnálom! :( Nagyon-Nagyon megszerettelek benneteket!♥ Bízom benne hogy azért visszatérsz majd!♥ Ölelés nektek!♥

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm az időt és erőfeszítést, amit egy ilyen tartalmas bejegyzés elkészítésében fektetett. Köszönöm! Kattints ide, hogy megismerd az Aviator játékunkról szóló blogunkat és részesülj különleges tartalmakban.

    VálaszTörlés
  18. Nagyon sajnálom. ...de tudom miért, mert kb ugyanaz a cipő. Majd figyelem a fb-on a füstjeleket.
    A szülinapunkkor pedig virtuálisan koccintok Veled 🙂

    VálaszTörlés
  19. Hello! vagyis viszlát! igy a végére egy kérdés: a gyerekek tudnak a blogról? a család? szépek vagytok - a gyerekek meg - hát wow! puszi

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!