2024. február 5., hétfő

Hétfő

 

Nagyon furcsa álmom volt, Jürgen Klopp nem ment ki a fejemből egész éjszaka.  Ekkora nyomot hagyott bennem ezek szerint, hogy kikapott a Liverpool Londonban vasárnap este.

Még vasárnap este olvastam Zalán ofőjének üzenetét. Volt benne annyi információ, hogy alig győztem feldolgozni. Jövő héten pénteken lesz a farsang, ahol római polgárnak öltöznek majd Ehhez egyetlen lepedőre lesz szükségük. Mármint per fő. Na most nekünk nincs is rendes lepedőnk, az összes gumis. Ráadásul színes, bár fehér is van egy-kettő, főleg a gyerekeké, de kivétel nélkül mind gumis. Nem is gondoltam hirtelen, hogy van még élő  ember, akinek sima lepedője van.  Mindegy, majd megoldják a suliban, én meg kérek anyutól egy sima fehér lepedőt, mert aztán eszembe jutott, hogy neki viszont csak olyan van....Nem nagyon látom Zalánt lepedőbe tekerve, de legyen ez az iskola problémája. 

Újabban sokat kínlódunk a pattanásokkal, erről nem is tudom, írtam-e, szerintem nem. Rékának is vannak mostanában olyan makacsabb fajták, pedig ő meg volt győződve róla, hogy megfelelő skin-care-rel az egész pattanás ügy egy gyerekjáték és megelőzhető. Most, hogy már a 17. felé tapos, azért meggyűlik a baja párral. Említettem neki, hogy talán a kevesebb smink, az alapos arclemosás, kevesebb chips, egészségtelen kaja csak segíthet. Plusz vettem is számos kenceficét, lemosót, tonikot és hidratálót, azt hiszem. Plusz, amit Réka vesz magának a különböző drogériákban. Van egy átlátszó tapaszféle, amit este kell a patikra tenni és másnap reggel, vagy valahogy úgy, levenni és ez a cucc, nem tudom, hogy de "kiüríti" a cuccot a.... na értitek. Bocs. Szóval ez tök jól működik, eddig még mindig pattanást le tudott szerelni. Kinyomkodni szerencsére nem szokták, bár mindkét felmenő és különösen Tibi lelkes kinyomó volt, de az én gyerekeim nem kapkodták el a tejfogak kicsavarását sem, ellentétben velem, hát a pattanásaikat is kitartóan.... érlelik,....

Szülői értekezlet is lesz jövő héten pénteken, ami Rékát illeti és előtte kedden Zalánnak. Zalánéknál az alapítványi bál lesz az egyik téma, amire nem megyünk. Réka ötödikes koráig mindig ott voltunk, azt hiszem, mostanra "felfejlődtünk" odáig, hogy fel sem merült bennem, hogy részt vennénk. Nem feltétlenül azért, mert nem jutott jegy tavaly a saját gyerekem fellépését megnézni a suli gálán, míg másnak a sógorkomajóbarátszomszéd ÉS annak a gyereke is ott lehetett, neeeem, ez elég hátul van a prioritási listán. Ráadásul retró lesz a témakör, amitől a hideg is kiráz, mindenhol retro habverő, porszívó és vasaló lesz a díszlet, na neeeeeem....Na mondjuk, egy klassz osztályközösséggel (szülőileg) nem lenne rossz a buli, az biztos. 

Zalán most közölte, hogy kizárt dolog, hogy ő lepedőbe tekeri magát a farsangon, nem fogja égetni magát. Hát szinte tudtam, hogy ez lesz.

Valamit még akartam, de Zalán kínlódik a szavakkal itt mellettem és megy a pólómeccs is a románok ellen. Bogen schiessen, Hürden laufen, Gleitschirm fliegen, ilyeneket tanulnak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!