2021. március 13., szombat

5. nap

 A gyerekeket már nem nagyon tudtam rávenni a tanulásra sajnos, bár nem fáradtam el, és szerintem ők sem, hiszen a szokásos terhelésnek nagyjából a felét teljesítették a héten. Réka miatt továbbra is aggódom, mert nem tanul úgy, mint én szeretném, de egyelőre a jegyein nem látszik. Bár ha látszik, az már nagy baj lesz, mert ahogy haladunk előre a tanévben, egyre nehezebb lesz javítani a gikszereket. 

Délután megérkezett a gardrób, feladó az IKEA. Egy fásult sofőr nyitotta ki a teherautó ponyváját, hogy még nyolc helyre kell aznap mennie és még vissza Pestre, reméli, nem konyhát rendeltünk. Mondtuk neki, hogy reméljük, nem konyhát rakunk össze, mire kész lesz és vihogtunk, mint két idióta. 

Fény derült egy súlyos hiányosságomra is, hogy tavaly ősszel a zeneiskolai Team felületre nem jelentkeztem be. Mivel nem jelentkeztem be, és mint kiderült, Réka sem, hát csütörtökön nem tudott Réka résztvenni az órán. Emlékeztem, hogy valahol van valami kódom a fiókban, gondoltam, majd élesítem és minden gondunk megoldódik, ámde kiderült, hogy az a Kréta volt és már az a kód sem jó semmire. Úgyhogy vinnyogva, vonyítva írtam B-nek, aki a fuvolatanár, hogy izé, segítsen már, mert így jártam ahogy. Ez a B. egy annyira tündér pasi, hogy péntek délután 3-kor szerzett nekem kódot 4-re és már be is jelentkeztünk. Felhívott egy szlovák számról és segített. Imádom. Bocsánatot kértem, hogy ilyen béna szülő vagyok. Azt nem írtam neki, hogy a zenesuli vonalat én már régen elengedtem, idén meg pláne, hogy Réka valamiért nem szimpatizál vele. Én nem értem miért, amikor tud is fuvolázni (nyilván) és jó pasi is. Azt hittem, imádni fogja, de pont fordítva sült el a dolog. Réka meg a régi tanárához rohant vissza vinnyogva, vonyítva.

Ezzel zárult is az első hét. Hát nem vagyok nagyon megelégedve a tanerőkkel, főleg Zalán szintjén. Ha van házi, azt a következő online órán javítják. Ha van online óra, akkor nincs házi. Mivan??? Tavaly ez nem így volt, sokkal intenzívebb volt minden. Ők már tudják, hogy húsvét után tényleg visszarendeződnek a sulik a tantermi oktatásra? Nekem vannak kételyeim, de ne legyen igazam.  Ez a rohadék angol változat pusztít gyerekek körében is és ha ez így van, akkor megint itt ragadunk az online élettel és a gyerekek totál net függők lesznek, nyárra lehetnek elvonóra. Na de meglátjuk, vak is azt mondta. Egyelőre itt a hosszú hétvége, már hat fiók a helyén van a gardróbban a nyolcból és ha nem fújna a szél, akár el is mehetnénk valahová, ki a levegőre. Majdnem azt írtam, hogy a legelőre....

1 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek, nagy kételyeim vannak a sulis áprilisi visszamenetellel kapcsolatban, sőt, ha ez a rohadékos vírus tényleg így tarol gyerekkörben, amit olvastam róla, akkor nem is szeretném, ha visszamennének...
    Azért ez az itthon tanulós dolog nálunk sem ad szárnyakat senkinek :) , én mostanában Máté miatt izgulok, akinek ugyan a jegyein semmi sem látszik, de a tudása sztem nagyon nem az, mint ami értékelve van... Már most izgulok a jövő évi érettségi miatt :) ... Toma sem lesz a szorgalom mintaképe, csak ő még ugye 1 hete nyomja itthon, de az már most látszik, hogy ami nem kötelező, az nem létezik a szemében :) ...

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!