2020. szeptember 14., hétfő

Karantén

 Réka osztályában egy torokfájásos fiúnál kimutatták a vírust, így holnaptól a 7b digi oktatásra tér át. Vele együtt minden tanár is, aki csak tanította őket és elég sokan vannak...Nem egyszerű, mert így az egész felső tagozat matek, fizika, kémia, földrajz, rajz stb stb tanár nélkül marad, annak meg mi értelme? Úgyhogy varhatoan holnap búcsúzik a felső tagozat a tantermi oktatástól

Persze ez csak az én latolgatásom.

Az alsó tagozat egyelőre érintetlen. 

Van tehát egy boldog felsősünk, aki várja, hogy töröljem a kódot a laptopjáról és egy irigy alsós, aki csütörtökön német dolgozatot ír.... Hurrá.... Nem vagyok lelkes annyira, olyan figyelmetlen Zalán, hogy egyestől 5-ig minden várható.... 

Holnap home office, de nem tudom mi változna egy nap alatt. Gondolom, Főni tart attól, hogy lefertőzöm a bandát a cégnél, méltán. Szerintem nekem is home office marad... Pedig Egerbe készültünk szombaton, múlt szombaton a Kékestetőn jártunk.... Olyan jól éreztük magunkat, erre most ez a hidegzuhany. 

Holnap Zoom szülői 18 órától, hát nem gondoltam, hogy már karanténban lesznek a gyerekek szűk 2 hét után sulikezdestől számitva. Az ÁNTSZ majd keres, gondolom, a tünettel rendelkező gyerekeket szűrni fogják. Rékának most folyik az orra, Tibinek hasogat az arcurege, úgyhogy frankó a helyzet.

Már szóltam a matek tanárnak, az extrának, rugalmas, online lesznek az ő órai is...Szóval karantén indul!

12 megjegyzés:

  1. Idő kérdése, szerintem mindannyian érintettek leszünk így vagy úgy. Az egyik kollégám két hétig marad most otthon, náluk az oviban van hasonló helyzet, az egy napod otthon tényleg nem sokat ér.

    VálaszTörlés
  2. Milánéknál is volt egy hatodik gyerek, néhány tanár ott is karanténba került, de ők online bejelentkeznek otthonról, amennyiben szaktanári helyettesítést nem tudnak megoldani. Persze így is nehéz megoldani, mert attól még helyettesítő tanárnak lennie kell, a tanári kapacitás meg véges...
    Kitartást Nektek, és vigyázzatok magatokra!

    VálaszTörlés
  3. Jesszus, most értem ide... Hát, szép kilátások, de osztom az előttem szólók véleményét, hogy hamarosan mindenhová begyűrűzik sajnos ez az egész... Nálunk most Mátééknál fenyegetően közeleg, de legnagyobb megdöbbenésünkre, egy osztályt hazaküldtek karanténba, de az ofőjüket nem küldték haza, tanít :) ..., és hallani tanárokról, akik hiányoznak is, az egyikről tudják, hogy fertőzött (persze otthon van) és megy minden tovább, szóval érdekes és nem tudni mikor, mi lesz...
    Tartsatok ki és vigyázzatok egymásra!!!

    VálaszTörlés
  4. Jaj, máris? Kitartást Nektek!! Dorci is itthon torokfájással tegnap óta, az osztályából többen hiányoznak, igazolt fertőzött egyelőre nincs náluk. Idő kérdése.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rengeteg gyerek torokfajassal van otthon.... Kíváncsi lennék, ha mindet tesztelnék, mire jutnának... Persze elég,ha otthon maradnak...

      Törlés
    2. Igen, pont ezen filóztam én is.

      Törlés
  5. Uhhh... jó hamar.. remélem minden rendben lesz.

    VálaszTörlés
  6. Támogatnám, hogy a tanároknak is ingyenes legyen a teszt. Biztosan kiderülne , hogy vannak tünetmentes fertőzöttek és sok helyen bedőlne az oktatás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Karanténnál is szépen bedől az érdemi oktatás... Ha a tanárok java karanténba kerül. Tapasztaljuk

      Törlés
  7. Hajajj, én jól lemaradtam itt nálad mindenről - sajnálom. Na gyorsan utánaolvasok és drukkolok, hogy azért már mehessenek a jövő héten a gyerekek.

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!