2020. június 16., kedd

Évzáró előtt



Amióta nincs suli, még fáradtabb vagyok meló után és még kevesebbre vagyok képes, mint korábban. Valahogy túlzottan kiengedtem. Hazakerekezem, aztán lerogyok a kanapéra, bonyomom a Netflixet és meglehetősen sz...r anyának érzem magam egy órával később. Aztán 8 körül dobom össze a vacsorát, ma pl. chilis babot, és pihizem ezerrel tovább. Terveztem paradicsomlevest is, bazsalikommal és tejes pitét sok-sok cseresznyével, vagy piskótát vagy palacsintát, vagy meggyes rétest, de aztán maradok a minimumnál  vagyis hogy vacsorát alkotok és kész. Most vagy ennyire ki vagyok készülve, jobban, mint gondoltam, vagy simán ellustultam. Mostanában a kutyát is Tibi viszi a Tiszához esténként...

Hétvégén cseresznyét szedtünk anyunál, ott végeztünk is a szürettel. Úgy bezabáltam cseresznyével, hogy vasárnap estére kikészült a gyomrom. Pedig anyósomnál még van 3 nagy fa, amiről szedni kellene a cseresznyét...Isteni, ropogós, nagyszemű, hogy az ember már ránézésre csorgatja a nyálát. Na nem én, én rá sem bírok nézni. 

Réka sokat csavarog a barátnőjével, ez újdonság, minden nap mennek valahová. Mondjuk egy kicsit megnyugodtam valamelyik nap, amikor egy órát vártak a fészekhintára a játszótéren.....hogy benne tehénkedve tudjanak zenét hallgatni. El is felejtettem mondani, hogy legálisan ezt már nem sokáig tudják megtenni, 12 év a korhatár a játszótereinken. Na nem mintha megbüntetné valaki....csak mert túlkoros. 

Holnap bizonyítványosztás, nem tudom írtam-e, Zalánék 4-5 között kapják ki a bizijüket, Réka reggel 10-re megy. Drukkolok Rékának, hogy legyőzze magát és képes legyen kiszabadítani a barackleves flakont a suli boxból...Március óta nem tudom, milyen halmazállapotba ment át a lötty, csak remélni tudom, hogy esetleg...elpárolgott. 

A ballagás szombaton nagyon szép volt, megnéztem a videót és a fotókat a suli honlapján. A nyolcadikosok nem fogták egymás vállát, ahogy vonultak a feldíszített folyosókon és szerintem a termekbe, az üresekbe nem mentek be. Egyébként minden szép volt, mégis csasak jobb, mint a semmi....nyolc évet csak érdemes lezárni valamilyen módon, ha már nincs dögvész és pusztulat. Nekem az évzáró sem hiányzik, ha rajtam múlna, ez az osztály szintű teljesen elegendő lenne, a versekre ugyan ki kíváncsi?  Az amúgy szép, hogy a kis elsősök, a kitűnők kezet foghatnak az igazgatóval és a végig kitűnő nyolcadikosokról is megemlékeznek egy kis kupával. Az évzárónak amúgy is van egy olyan pezsgő, eufórikus hangulata , szemben az évnyitóval. 

Dobok néhány fotót  hétvégéről. 


5 megjegyzés:

  1. Hová lettek a képek? Tényleg fáradt vagy 🙂
    Zozi épp ma kérdezte, hogy vasárnap ha lesz az évzáró közvetítése az is olyan lesz-e mint az eddigiek és elhangzik vajon a bűvös várva várt mondat, hogy a 2019/2020-as tanévet lezárom. Hmmm... meglátjuk.
    Most mit nézel a Netflixen? A Dead to my-t nálad olvastam, végig is néztük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 13 ok...de csak az első évad nézhető, én már a harmadikat tolom...

      Frontier - Jason Momoa-val, de a GOT-ban jobb volt :)

      After Life is tetszett...

      Törlés
  2. Megértelek és el is tudom képzelni, hogy fáradt vagy, ez messze van a sz..r anyaságtól :) ...
    A cseresznyét imádom, a többiek is persze, de szerintem én vagyok a legnagyobb rajongó :) , szóval tök jóóó lehet ennyi fa, gyomor ide vagy oda (bár nyilván nem az én gyomrom bánja, sajnos :) )...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld el, Réka nem szereti. Hihetetlen! Már jobban vagyok úgyhogy talán már lehet újra csipegetnem....

      Törlés
  3. Szia! Nálunk semmi nem lesz, a bizit is a krétában lehet megtekinteni 19-én...

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!