2019. október 30., szerda

Anya, a megszállott


Pontosabban kerékpár függő. Ma sűrűn szemerkélő esőben, borús időben indultam haza az irodából, mégis vigyorogtam, mint a vadalma, mert nyeregbe ülhettem. Hát nem vagyok totálisan elmebeteg? Vagy ha az még nem is, de valamilyen formában megszállott. A kollégák, vagy aki látott biztosan azt gondolta, hogy szegény nő, most jól elázik, mekkora szívás, én meg csak - mint már említettem - vigyorogtam. Mert a bringám egy csoda, azzal élvezet gurulni és a fékem is olyan, hogy atom biztosan működik. Mindegy, hogy esik az eső vagy nem, ha nem süvít a szél és nincs nagyon hideg. Márpedig az nincs még...

Úgyhogy hajrá bringa, egyelőre akklimatizálódtam a hűvösebb időhöz is, melegebb cipő, melegebb dzseki, kesztyű és még talán kitartok pár hétig. Minden nap ajándék, hehe...



8 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon elszánt és kitartó vagy a biciklivel kapcsolatban, tényleg nem semmi, mert nekünk már reggel biztos hideg lenne ehhez, pedig most a szünetben sokat bringáztunk, de az persze nem reggel volt, ami nagy különbség, szóval minden elismerésem :) !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nagy dolog, csak ne ipartelepen kellene tekerni. Mindig van egy kamionos, aki szorakozik es tul kozel jon...😐😐😐

      Törlés
  2. Mi is bringázunk még. A gyerekek is. Havazásig biztos fogunk is.

    VálaszTörlés
  3. Esetleg, ha nem titok, leírnád, hogy milyen a bringád (a nevét), én is a Decathlon-ba tervezek venni, de sajnos mi nem értünk a bringákhoz úgy mint a te Tibid, hogy mire kell figyelni, így jól jönne egy kiindulópont :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nekem montim van, az volt a korábbi is. Árkon-bokron megyek vele, nem csak országúton . Ez most egy Rockrider 540 MTB.
      Hidraulikus féket ajánlom és a váltó is fontos, ha nem csak sík terepen mész vele. Jó, ha nem túl nehéz, én fel szoktam vinni az emeletre is, az irodába.Az sem baj, ha gyönyörű! 😉

      Törlés
    2. Hű, tökéletes! :-) Nagyon szépen köszönöm a segítséget :-)

      Törlés
  4. Szia, nekem a hideg, esos idore a teli futos gatya - orkan gatya kombo es a lovas labszarvedo jott be, sztem ez a legfontosabb, mert igy a cipo-nadragszar kozti reszem sem fazik. :)) Es a kobak ala fejpant. Mind decathlonos, a magyar haziasszonyok markahuek. Azert csak lesz meg kevesse szitalo kodos ido is.... :) Jo bringazast!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi! Még egy bukósisak kellene, hogy ne fagyjon le a fejem, de az nem szokványos....

      Törlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!