2019. július 26., péntek

Lehet,hogy ennyi volt?

Lehet,hogy ennyi volt.

13 megjegyzés:

  1. Ez egy nyugtalanító poszt...

    VálaszTörlés
  2. Ugye csak a barackra vonatkozik? Nem a blogra...

    VálaszTörlés
  3. Ne csináld... Az is lehet, hogy ennyi volt, amíg nem írtál és most újra fogsz...

    VálaszTörlés
  4. Jaj ne, nagyon szeretem az írásaidat.
    Erika

    VálaszTörlés
  5. Remélem csak a barackra vonatkozik...

    VálaszTörlés
  6. Ennyi volt a szünet. Remelem jól telt, jöhet a folytatás 😂 várjuk!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon várunk vissza!♥♥♥

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Egyelőre elromlott az "írókám", nem tudok írni. Döbbenet, nem? Hátha a tanév kezdésével megjavul, visszatér, ihletem támad. A festők egyébként 2 héten belül jönnek elvileg, azóta festünk, mázolunk, csinosítunk, meg minden. Nyaralni nem voltunk, ami miatt fáj a szívem a gyerekek szempontjából, bár életemben egyszer vittek anyuék nyaralni, 6 éves koromban, mégis egész normális ember lettem. Na írtam pár sort, nem? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagggyon ismerős... én azért várlak vissza... 😊

      Törlés
  9. Örülök, hogy jelentkeztél, pihend ki magad, csinosítsátok ki a házat, aztán megjavul az "írókád" is biztosan :-D Várunk vissza! :-)

    VálaszTörlés
  10. Jó munkát! Azért csípjetek le legalább egy-egy délutánt, amikor csak úgy lógatjátok a lábatokat, kell az!
    mi tavaly nem voltunk nyaralni, egész évben baromi fáradtak voltunk, a gyerekek is.
    És gyere, gyere, várlak vissza!

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!