2018. július 2., hétfő

Mi mondtuk


Arról folytatunk eszmecserét, hogy ki kinek szurkol a foci VB- n. Általában nem vagyunk egy oldalon, de velem sem könnyű, sokszor meccs közben váltok szimpátiát, mint amikor az argentinok kiestek vagy éppen a portugálok...Zalán elunja az érveket és ellenérveket és felcsattan:
- Nem mindegy, ki nyer?! A magyar csapat nincs is ott.....
Végülis...De olyan jó drukkolni valamelyik csapatnak. Kicsit mintha mi is a részei lennénk a bajnokságnak. 

...

Réka mondta egyszer a szomszédokkal kapcsolatban:
"Vagy a szomszédok idióták vagy ha azok véletlenül rendesek, a gyerekük biztos, hogy idióta..."
Azért vannak kivételek szerencsére, de van benne valami sajnos. 

...

Én kezdem:
- Voltatok a Decathlonban?
- Nem. - Ez volt Réka. 
- Nem?
- Nem, de kellene. 
- Hogyhogy?
- Hát nincs strandpapucsom.
- Soha nem is hordtál.
- De nincs.
- És a Nike-s? 
- Kellene másik
- Hogyhogy, ellopták a strandon?
- Nem....
- Te jó ég, elvesztetted???  
- Nem....
- Biztos? Gyanús vagy nekem.....
- Dehogy, megvan.
- Akkor ott van a Nike, semmi baj vele.
- Az nagy.
- Arra, hogy ezen a héten kétszer beledugd a lábad, nagyon is jó.
- .....


...


Réka mondta:
"Azt hiszem, O.-ék nem a Fideszre szavaztak. Abból gondolom, hogy O. mindig azt mondja, hogy fel kellene kötni Orbán Viktort az első fára....." 
Én még soha nem mondtam politikusra, hogy ki kellene nyírni....

...


Zalán a Híradót nézi fél szemmel. Kérdése feladja a leckét. 
- Harmadik nem?? Az milyen?? 
- Fogalmam sincs, kisfiam...utána kell olvasnom.

...

- Anya, ugye, hogy Zolika nem jöhet be hozzánk játszani?
-.....Dehogyis....bejöhet....
- Mondjuk már azt neki, hogy te nem engeded be, nagyon utáljuk..... - Zalán.

...

Réka érdeklődik:
- Anya, hogy van ez a tizenegyesrúgás?
- ...
- Mindig ugyanabba a kapuba lövik?
- Persze, az érdekes lenne, ha szaladgálnának a két kapu között....
- De azért a kapusok váltják egymást, ugye?
- Naná.
- És rúghatja bárki? 
- A kapitány kijelöli, ki az az öt ember, aki lőhet tizenegyest...
- Akkor nem akárki.
- Nem.
- Hm.....érdekes. 

...

- Anya....
- Hm?
- Rend van a szobámban....
- Nem mondod?
- De. Éssss....meg is fésülködtem. Reggeliztem is.
- Ejha....
- Szóval....akkor telefonozhatok???
Tisztában van a feltételekkel.

...

Mi a legbosszantóbb kérdés este fél 11-kor?
- Anya, lesz mese????

...

- Miért nem csináltad ez még mindig meg (kiadott feladat, most mindegy, hogy mi, de általában rendrakásról van szó ilyenkor). Hányszor kell még elmondani???  Mikor érem meg, hogy egyszer elmondok valamit és lőn csoda, úgy is csináltok?? 
- Persze, már a kutyát is jobban szereted nálunk, brühühü... - ez volt Réka.
Ezen mindig nevetnem kell. 

...

Még mindig itt tartunk:
Jobb volt a Hunyadin lakni, mert ott csepp alakú volt a kád és ha megnyitottam a meleg vizes csapot, akkor meleg víz jött a csapból. Itt meg mindenféle.... - Zalán.

...

Mogyorós csokit találok a konyhaszekrényben. Felcsillan a szemem, feltépem a csomagolást.
- Anya, mit eszel? - szól ki Réka a nappaliból, ami egy egészen másik helyiség. 

...

Réka:
- Be kellett írni a szomszéd országokat és aláhúzni, ha valamelyikben jártam már...
- Szupi, és mit húztál alá?
- Hát nagyon akartam Olaszországot és Görögországot, de azok nem szomszédok.
- Az igaz...
- Szlovéniát és Romániát aláhúztam, de odaírtam, hogy Erdélyben és Partiumban voltunk valójában....
- ...

...


Aktuálpolitika:
....Zoli apukája azt mondta, hogy hibát követett el, amikor Zolit és a úugát ebbe a suliba íratta (német tagozatra illetve kéttanra), mert a németeknek már annyi. Hogyhogy annyi nekik, anya???  - Réka.


...

Zalán: - Miért kérdezi kb. mindenki, hogy visszük e  majd Diót kutyaiskolába???? Annyira azért nem rossz kutya....
Fogalmam sincs, kisfiam, talán mert vadászkutya és egy halom vizsgát letehetne elvileg...

...

Még egy kicsit a szomszédokról:
- ....mert az ő anyukájuk nagyon szigorú.
- Szigorú? Szigorúbb, mint én??
- Pf... - legyint Réka. - Sokkal szigorúbb. Te nem is vagy az. 
Én azt hittem, igen. Bár olykor anyukám elbizonytalanít.

Egy másik:

- Anya, a szomszéd bácsin ma megint volt rövidnadrág, nem alsógatyában engedte ki a kutyát....


3 megjegyzés:

  1. Zajlik az élet nálatok is. :D

    VálaszTörlés
  2. :)
    A heten a kicsi nalunk is cuki volt. Megkertem h vigye ki a szennyes ruhat. Azt mondta h kesobb. Mondom ez meg mit jelent? Nem tudod, Anya? A kesobb azt jelenti h majd amikor kedvunk lesz vmire vagy vki elobb kiviszi...
    Annyira frappans valasz volt, h muszaj volt osszepuszilgatnom. Vegul is igaza volt :).

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de nagyon jól szórakoztam :) ...

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!