2017. december 6., szerda

Mikor?

Tegnap pótolta a hiánypótolását a vevő vevője a bank felé, úgyhogy tizenegyedikétől számítva 15 napon belül elvileg utalni fog a bank. Talán hamarabb is. A vevőnk nagyon türelmetlen, kitalálta, hogy ha 9 napra nem utal a bank, ő eláll az egésztől. Erre menten égnek állt a hajam. Újabb hullámvölgy kezdete volt ez tehát tegnap és nem a felfelé irányuló része, mert volt folytatás is, reggelre ismét beáztunk. Illetve szerintem egy hangyányit nőtt a folt a WC falán. Picit ugyan, de egyáltalán nem kellene, el kellene tűnnie és száradnia, de nem, ez beázik, b...m....Erre már nem lehet mást mondani.
 
Csak az biztat, hogy talán jövő héten valami csoda folytán gyorsan utal a bank és akkor végre felgyorsulhatnak az események. Mindezt úgy, hogy most már végre semmi ne jöjjön közbe. Hogy a beázással mi lesz, még nem tudom, nyilván előszedjük azt , aki javította….Már mérhetetlenül elegem van. 


Mindez persze a Mikulásra is rányomta a bélyegét. Munka után elvágtattam a boltba, 3 perc alatt összeválogattam minden finomságból kettőt és már fizettem is. Közben bérletért is elrohantam, de akkor már láttam, hogy csak ötre érek a suliba, szóval izzadtan és hajszoltan estem be a suliba, ahol a Mikulás sapkás Réka és a szandálos Zalán fogadott. Cuccuk szanaszét, Réka edzésre el, terem zárva, portás bácsit kergetni a tanterem kulcsa után….(idén zárják a termeket, idegösszeroppanásba kergetve a portást, aki szerintem akkor már tizedjére nyitott termet). Negyed hatra értünk haza.

Este, amíg a gyerekek a kádban áztak, villámgyorsan előkaptam a kosarat, amibe a csomagba valót ömlesztettem és feltöltöttem a csomikat. Idén szerényebb csomagot kaptak, mert összesen öt csomag is összejön nekik és nem látom értelmét a csokoládé tengernek (persze finom az, meg minden, de felesleges.) Rékáéra nem jutott szalag, csak összetekertem, Zalánét egy zöld gumival fojtottam le. Tudom, lehettem volna igényesebb…..szuperanyuság sehol. Rendbe tettem M. néni csomagját is (őt húzta Réka a suliban) és reméltem, hogy Réka nem felejti otthon majd másnap. Fürdés után Réka próbálkozott egy röpke házkutatással, hogy hová dugtam a csomikat (ennyit a varázsról), de egyetlen körre futotta neki a nappaliban, betereltem az ágyába, mert már elég késő volt.

Vacsorára pizzát sütöttem, fagyasztottat, boltit, de finom volt , bár majdnem odaégett. Hát mondom én, hogy mostanában kevés dolog sikerül jól. 10 körül zártuk a napot mi is. A nap egyik legjobb részek amikor a fejemre húzhatom a takarót és sötétség vesz körül, valamint csönd…..

Ui: Délután négykor hívott a vevőnk, hogy megkapta a vevője utalását, szóval akármikor fizetni tud. Mikor költözünk ki? 

12 megjegyzés:

  1. Kitartas! Mindjart teli szunet!
    .... a noveremek egyebkent holnap koltoznek, mert a 100 eves hazukban a gazmuvektol epp most kert a kozos kepviselet ellenorzest, es epp talaltak valami szivargast, igy az egesz hazban tegnap este fel 9kor lezartak a gazt.....(futes, melegviz nuku) 2 max 3 het alatt megvan az ilyen munka, nyugtattak meg a gazosak a lakokat majd hazamentek a jolfutott otthonaikba.
    Negyed tizkor a kozos kepviselo ceg mar egy roppant megnyugtato levelet irt, hogy ok tudnak egy tuti ceget aki tuti 2 het alatt tuti megcsinalja, es --ezt persze nem tudja biztosra,-- de tuti enged reszletben fizetni is. Ja, es a kozos kepviselet szerint olajradiatorokat is tud kolcsonozni ez a ceg. Jol felkezult a ceg ilyen helyzetre, no. Kesz fonyeremeny!
    Reggel lattak a gazos kiirast a falon, mert az kotelezo, hogy legyen, az osszes felszallo strangot ki kell cserelni, de a tarsashaz kotelessege terveztetni, palyaztatni, elbiraltatni, engedelyezteteni, kiviteleztetni es vegul ujra hivni a gazosakat, akik majd elfogadjak nagy kegyesen es 150e ft-ert visszakapcsoljak a gazt. Ez ugy kb 2 honap minimum... de ugye a kozos kepviseletnel megvan a tuti befuto, aki eleg hamar megcsinalja.
    A ket het dec20-an telik le a, 3 dec 27-en.
    3 gyerek, advent, karacsonyi keszulodes, mezeskalacsillat, koncert-hegyek a Kodalyban, dolgozatok a szunet elott, felveteli K-nak.
    De, itt lesznek 3 hetig a szomszed hazban, a gyerek teljesen lelkesek, hogy a korit rakjak e eloszor, mert igy csak eljutunk egyutt korizni, meg a vastag pulcsit, hogy tudjunk menni biziklizni es Zsofi azt remeli Karacsonyozni is egyutt fogunk, es az irto jo lesz. :))
    Szep estet,
    Adri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ☺ Hat nem semmi...most csak ennyi jut eszembe. ☺

      Törlés
  2. Basszus, vagymi! Én is a takaró alatt érezném magam a legjobban...
    És most hogyan tovább?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert egyébként hol érzed? :))
      Adunk, veszünk, szerződünk és reméljük, hogy semmi nem jön közbe...

      Törlés
    2. Jééé, tényleg! :-)
      Szóval akkor két ünnep között költözés? Én csak csendben drukkolok, jó?

      Törlés
    3. Jóóóóó :-) köszi :-)

      Törlés
  3. Szerintem idén már ne koltozzetek. Ezt a vevő sem várhatja el. 🙂
    A rohanos hétköznapokhoz továbbra is kitartást. Mindjárt itt a megérdemelt szünet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Karácsony után költözni szeretnénk....

      Törlés
  4. Jájjj, én is kidőlnék, de lehet, hogy az ágy alá is bebújnék, csak ne kelljen gondolni semmire :) ... Viszont hamarosan szabin leszel, ha jól olvastalak valamelyik nap :) , az fél siker :) !

    VálaszTörlés
  5. Na azthiszem nincs is kedvem lakást cserélni. Majd a kölykök megnőnek elköltöznek aztán mi is elférünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha, helyes. Támogatom. :) Többet én sem szeretnék költözni többet. Mondom ezt most, a felújítás előtt...Hm...

      Törlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!