2017. október 30., hétfő

Pontokba szedve

1)Eladtuk tegnap a kisebbik kéglit is. 2 nap alatt. Nem 2 év alatt. Hát na.
2) Kitört az őszi szüneeeeet, imádom.
3) Réka hajában serkéket találtunk,ezért hiába van újratelepített laptopom, nem fértem hozzá.
4) Serkéket,basz....Kiakadtam. Kimostam, kifőztem, fagyasztottam amit értem,  úgyhogy fura dolgok figyelnek a fagyóban.... Pl. Minden fésű és hajkefe
5) Serkék a rohadt életbe.....
6) Szép az élet,  két napos a munkahetem
7) Persze csak ha célegyesenbe fut az ingatlan adásvétel. Erre minden esély megvan most már. De semmi nem biztos.
8) Miért van az, hogy minden Star Warsos filmnél 15 perc után kikapcsol az agyam és elvesztem a fonalat?
9) indukciós főzőlaphoz elég ha az edény alja mágnesezhető? Simának is kell lennie az edény aljának? Mert akkor cumi van.
10) Menü a hétre - sörös csirke,rakott krumpli, tárkonyos raguleves, dubarry szelet. Persze nem egyszerre.
11) Nagyon izgulok, hogy kötünk e adásvételiket a héten....Annyi álom, régi és újabbak válnának valóra....
12) Hiányzik a blog....


5 megjegyzés:

  1. 4-5: Sokkoló, de nem egy katasztrófa. Túl lesztek rajta.
    6: bibibíí én szabin vagyok 😊
    12: nekem is hiányzik, hogy olvassalak.

    ...a többi: majd ha már a költözés zajlik gratulálok, addig szurkolok hogy minden simán menjen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerre kommenteltünk egymásnak 😊

      Törlés
    2. Hát ilyenek, akik egy napon születtek. :)

      Törlés
  2. Serkéket, huhhh! benne van a pakliban, de én is kiakadnék... nekünk még nem volt, de ez nem jelent semmit, úgy-e... én is észrevettem, hogy kevesebbet vagy, pedig szeretlek olvasni :-) A Star Wars pedig nekem egyáltalán nem jön be, nem tudom miért, egyszerűen nem tud érdekelni - azt hittem én vagyok kicsit fura, de ezek szerint nem. Viszont most kimondottan örülök annak a pár vasárnap estének, amikor elmerülök egy nagy kád vizben egy könyvvel, amig a többiek rajonganak. Az adásvétel is stresszes, de azt hiszem nem mondok semmi újat, ha azt mondom, hogy a kőltözés sajnos még stresszesebb... én fogytam tőle jó sokat, szóval fogyinak jó volt... ez az egyik pozitivuma, a negativakat meg nem sorolom :-) kitartást!

    VálaszTörlés
  3. Ahhh..a serkèk a rèmálmom. Szerencsére nálunk mèg sosem volt, de már most, a gondolattól is viszketek. 😯
    Adásvètelihez szurkolok. 🌸
    Indukciós főzőlaphoz èn úgy tudom speciális edènyek kellenek, èn ezèrt is nem mertem venni. Meg azèrt, mert ismerősök, akiknek ilyen van, mindenki pár hónapig újra tanult főzni ezen.

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!