2017. május 5., péntek

Megint eggyel kevesebb


Zalánnak ma reggel kipottyant az a foga, amelyik amellett volt eddig, amelyiket Réka tavaly a névnapomon kiverte. Na értitek? De ez sem pontos, mert ez a fogacska egyáltalán nem volt a helyén már jó ideje. A két maradandó fog kiszorította és afféle banyafogként (Miss McAffy? Pont olyan!)  előrefelé állt. Amíg reggel bele nem akadt a pólójába és a kanapéra nem pottyant. Én úgy örültem, el nem tudtam mondani. Kb. mint amikor a válogatott gólt lő és az nem semmi. Zalán kevésbé lelkes mert a fognak maradt helye, ami miatt Zalán nem túl lelkes. Majd begyógyul!

Még két hét és elvileg érkezik az íróasztala Zalánnak. Múltkor azon veszekedtek, hogy kié a szebb és jobb...gondoltam én, hogy két egyformát kellett volna venni. Nem szóltam semmit, de elvileg a Zaláné 3x annyiba kerül, hiába kisebb hiszen új, még Rékáé egy Ikeás Leksvik színű használt volt, még ha teljesen újszerű is...Nagyon remélem, praktikus lesz és kellő hely áll majd rendelkezésre a sulihoz.

Egy hónap sincs már a ballagásig. Fiús anyukák, adnátok nekem tanácsot? Milyen cipő illik a pasiknál az ünneplő ruhához? Gondolok itt ovis ballagásira és iskolás évnyitósra. Nálunk suliban nincs megkötés, fehér ing, sötét alj, ez az egy előírás, plusz a sulis nyakkendő és kitűző. (Most eszembe jutott a piros nyakkendő és a síp, hehe....voltatok még úttörők, mint én? Nem nagyon hiszem. :)) Na szóval a lényeg: Mit adnátok / adtok a ballagó ovis lábára, ha fehér ing és sötét nadrág lesz rajta? Szandált? Ünneplő cipőt? Fekete sportcipőt? Tényleg tanácstalan vagyok, még sosem néztem ünnepségeken a kispasasok lábait, hogy mi van rajtuk. A csajoknál könnyű, fekete cipő, pánttal vagy pánt nélkül, masnival vagy csattal, avagy teljesen natúron, bőr, műbőr, lakk, kinek mi jön be.

Itt a hétvége, hurrá, hurrá és megy a Virtuózok is, tinik középdöntője. Még nem sírtam....és már pont egy órája tart. :) 

12 megjegyzés:

  1. Sötét vászoncipőt, ha van, ha nincs bármit. Nem vennék ezért külön, mert szeptemberre úgyis kinövi. Sajna tapasztalat. :-)

    VálaszTörlés
  2. Sötét ünneplős cipőt adok Marcira.
    Eddig egy mázlista voltam... A két fiú egy méretet hord, elég volt 1 ünneplő ruha... Igenám, de most amikor volt Marcis anyák napja, ugyanakkor Zozis hangverseny, kénytelen voltam venni még egy nadrágot (mert kinőtte) még egy cipőt. Hát ünneplős fekete cipőt bevallom nem hipiszupit vettem, csak kicikínait, pont azért, mert kb most lesz rajta, meg max évnyitón.

    Voltam kisdobos és úttörő... Sőt ifjú-munkásőr is :-D de úgyis én vagyok a legöregebb :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haaat ezen jol felnevettem :)
      A ki a legoregebb olvaso cimet szerintem en nyernem (58 vagyok).

      Törlés
    2. Nem biztos,sok a zug...Egyébként meg 18 évet simán letagadhatsz.:-)

      Törlés
    3. kosz, cuki vagy, de ez enyhe tulzas :)

      Törlés
  3. Szia!
    Én (sötét) vászoncipőt szoktam az évzáróra, ami még új általában, mert nyárra veszem. Évnyitóra is jó, ha olyan állapotban van, ha nem, akkor az új őszi cipőt. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia, én sötét alkalmi cipőt. Néptánc miatt nekünk ez eleve van, így könnyen megoldom. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia,én mindig a Deichmannban veszek ünneplő cipőt nekik,és szerintem úgy illik,h ne topogjanak ott vászon cipőben és szandalban...nem szép látvány,sőt esteleg a tanár megjegyzést is tehet...vhol jogosan...és mivel németes lesz,ott törvényileg benne kell legyen heti 1x német tánc az orarendben,oda is jó lesz "táncos cipőnek"...Főleg ha be is mutatják néha amit tanultak...De ez az én tapasztalatom,Ill véleményem...Mondjuk én pl oviba vittem melegítőbe de suliba sose pl,szerintem az már ciki ott...én se járok macinaciba dolgozni(max ha Király Gábor abban véd :) )

    VálaszTörlés
  6. És a Deichmannos elég jó árban van,és van tapasztós is;ha esetleg még nem menne a cipő kötés...nálunk ez is sokáig szempont volt :)

    VálaszTörlés
  7. Pont ma készülök Kendével cipőbeszerző(és legó vásárló)körútra. Szamost hord, ebben van sötétkék, barna, fekete. Bőr,más alkalommal is felveszi.
    Úttörő nem voltam, de tanítom a 8. évfolyamon:)

    VálaszTörlés
  8. Mi is fekete ünneplős cipőt hordunk. Én is olcsót szoktam venni, vagy ha sikerül kifognom, akkor szép használtat, nem törekszem a márkára, hiszen kb. 3-szor van rajtuk egy szezonban. Ja, és én legalább 1 számmal nagyobbat szoktam venni, és akkor másfél tanévet kihúzunk vele. pl. 32-es lábra 33-at veszek, de még a 34-est is beletoljuk :-), és legközelebb csak 35-st kell venni :-)
    Évnyitóra volt már, hogy szandálban mentünk, mert 40 fok volt, de ballagásra mindenképp fekete ünneplős cipő dukál!

    VálaszTörlés
  9. Én aszerint mérlegelnék, hogy mennyire gyorsan nő mostanában Zalán lába. Mert ha igen, akkor biztos, hogy olyat vennék a ballagásra, amit még nyáron biztosan tud hordani, tehát egy sötét színű vászoncipőt, vagy ilyesmit. Ha nem nő túlzottan gyorsan, akkor pedig valami pasis ünneplős cipőt, amiből szerintem simán megteszi a kínai is, mert annyira kevésszer van a lábukon, hogy egyáltalán nem éri meg megvenni a drágábbat.

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!