2016. december 8., csütörtök

Nyolcadik nap



Pont úgy érzem magam, mint a tavaly, amikor torokgyulladásból lett hörgőgyulladás, abból meg végül tüdőgyulladás nagyjából ugyanezidőtájt. Fel vagyok dobva ettől nagyon, mondhatom. Ma dolgoztam, úgy félaggyal kb., közben vedeltem a teát és mindenféle vitamint vagy recept nélküli gyógyszert, ami eszembe jutott. Beleértve a mézet, a foghagymát és a propoliszt. Ja, nem, az első kettőt csak itthon nyomom. Főztem kamillateát is. 

A gyerekek végül nem mentek iskolába, oviba tényleg, viszont Tibi lekéste a rendelést, ami nyár óta 11 helyett csak 10 óráig tart. Mi olyan sűrűn vagyunk betegek, hogy ezt speciel észre sem vettük. Holnap viheti vissza a kölköket a dokihoz, alaposan tanulmányozta a kiírást,15-17 között rendel a doktornéni. Tibi szerint egyébként Rékának kutya baja és Zalán is csak azért fájlalja a hasát, hogy ne dugjuk be az oviba. Hát nem tudom, Zalán akkor is hasfájásra panaszkodott, amikor tegnap vívás után ugrálhatott volna szabadon a trambulinon, ám ő inkább haza akart jönni. Ez több, mint gyanús.

A rokonság nem ér rá szombaton eljönni Réka szülinapjára, úgyhogy szerveztem neki egy kis baráti összejövetelt a 3 legjobb barátnőjével. Ebből az egyik tegnap sugárban kezdett el hányni, merthogy lehet, hogy az oviban lecsengett a HF vírus (hányósfosós), de a suliba még csak most kezd belejönni a pusztításba. Amellett, hogy állítólag skarlát járvány is van. Na most kell bezárni minden iskolát és óvodát, szélnek ereszteni a bandát, mielőtt ki nem nyírják egymást sok veszedelmes vírussal!!!

Tortát és süteményeket megrendeltem, nem sütök semmit, de emiatt parányi lelkifurim sincs. MÁr annak örülnék, ha rend és tisztaság lenne szombatra. Most, hogy beteg vagyok ez is erősen kétséges. A lépcsőházat nem tudom hány hete mostam fel utoljára (legalább 4....) más pedig hozzá sem nyúl. Mármint a másik két lakó. 

Most nem érdekel egyébként az égvilágon semmi, csak hogy nehogy lerobbanjak, meg kell gyógyulnom. Muszáj!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!