2016. március 21., hétfő

Furulya



Hétvégén sokat gyakoroltuk a furulyát Rékával, szerintem egész ügyes. Van olyan dal, amit én el sem tudok játszani, olyan fürgén váltogatja hosszú ujjácskáit a likakon....de ő igen. A felső tartományokban mozognak főleg, az alsó 3 hangot még nem tanulták. Nyilván az a legnehezebb, el tudom képzelni, hogy a C-t talán csak jövőre vennék, ha folytatná a furulyát. Ott minden lyukacskát le kell fogni, ami nem egyszerű, sokszor még nekem sem. 

Volt néhány perc, amikor egyedül gyakorolt, amíg én mosogattam. Valahogy rendre fals hangot szólaltatott meg, amitől egyre bosszúsabb lett, míg végül az én nagypárnám bánta, párszor rásózott egy nagyot a furulyájával. Nem tudtam megállni mosolygás nélkül. Kezdem pártolni erősebben ezt a zenetanulást. Áldásos hatásai közé tartozik a türelemre és kitartásra nevelés, mindkettő kétségtelenül nagyon hasznos dolog és Rékám máris aktívan veszi a leckéket ezekből a tantárgyakból is.....Szupi, ráfér! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!