2015. december 17., csütörtök

Céges


Jut eszembe, tegnap lett volna az utolsó munkanapom. Amikor tényleg leadom a céges telefont és átadom az ügyeket a főnöknek. Bár nem tudom, milyen ügyeket adnék át, amikor már két hét egy napja nem dolgozom. Na mindegy. Persze így tüdőgyulladással a tarsolyban nem mentem sehová. Megbeszéltem Zs.-vel (a főnök), hogy majd ha legközelebb Szolnokon jár, szóljon és kimegyek az irodába, megbeszélhetünk mindent, amit kell. Nagyjából egy órára gondoltam....Ez jövő héten lesz valamikor. Miután hétfőn végignézte a szomszédos íróasztal mellől nagy közömbösen, hogy kínlódom négy óráig már akkor is tüdőgyulladás gyanúval, tegnap megkérdezte, miért nem tudok bemenni dolgozni. Hát komolyan ....majdnem mondtam valamit. Végül csak közöltem a száraz tényeket, arra nem tudott mit válaszolni. Persze vagy elhiszi, vagy nem, hogy én pont most vagyok ennyire beteg, annak ellenére, hogy a hétfői napot egy irodában töltöttük. Szerintem szimplán nem érdekli, csak a folytatás, a saját szempontjából. Na mindegy, már nem lényeg. 

Egy RékaMondta ugrott még be: 
Hétfő este Réka elektromos fogkeféjében az elem megadta magát.
- Anya, most hogy mossak fogat?? - kérdezte kétségbeesetten a lány. 
- Nem tudom, gondolom, úgy, ahogy én....mozgasd a fogkefét....nem?





9 megjegyzés:

  1. Miért utolsó munkanap? (nagyon lemaradtam valamiről...)
    Jobbulást!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam, keresek másikat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó... Ezt valahogy gondoltam :-)
      (Jan.4-én én is máshol kezdek... Bár gondolom ez az egybeesés meg sem lep :-)

      Törlés
    2. :-) :-) tényleg jó sok egybeesésünk van.:-)

      Még nem kerestem semmit. Az angol önéletrajzom nincs is készen. Egyelőre gyógyuljak meg, ez aggaszt a legjobban

      Törlés
  3. Gyógyulj meg! Aztán foglalkozhatunk az új munkával! :-)

    VálaszTörlés
  4. :-) ez most elkerülte figyelmemet - azt hittem az idei utolsó munkanapról beszélsz ...

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!