2015. november 4., szerda

Zalán mondta



Én: - Aztán, Zalán....Miért nem nyitottad ki a szádat a doktornéninek?
Zalán: - Azért nem nyitottam ki, mert nem beszéltük meg apával....
Én: - Nekem azt mondta, megbeszéltétek...(én csodálkozva)
Zalán: ...Hazudós.....


***


Én: - Holnap jön Móni látogatóba! 
Réka: - Hurrá, hurrá, imádom Mónit, olyan kedves, aranyos.
A két gyermek egy pillanatra magába mélyet, már tudom, mi járhat a fejükben. Zalán végül meg is fogalmazza, amire bizonyára mindketten gondolnak. 
Zalán álmodozva: - ....és szokott hozni ajándékba legót.....


***

Zalán mesét mesél nekem, azt amiről a mosogatás miatt lemaradtam. 
- És akkor a hangyák átkeltek a folyón, a Tisza folyón.
- Tisza volt tényleg?
- Hát persze, ki volt írva, hogy Tiszaföldvár. 


***

- Hát Zalán....sajnos beteg vagy, a héten nincs ovi.
- Hurrrráááááááá! 


***

- Találkoztam Milán barátoddal, kérdezte, hogy hol vagy.
- Hol lennél, hol lennék, BETEG vagyok. Mondtad neki??









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!