2015. október 7., szerda

Update



Az Óvónéni bekérte Zalán lakcímkártyáját. Elhiszi ő, hogy májusi születésű, hát persze, de mégis, vigyük már be azt a lakcímkártyát. Hát majdnem mondtam valamit. Csak azért nem, mert nem nekem mondta közvetlenül, hanem Tiboromnak. Illetve mert nagycsoportban Rékáéknál is bekérték minden gyerkőc okmányát, gyanakodtunk is, hogy a lakcímváltozással trükközés kiküszöbölésére...De nem.

Tegnap este, vacsora kavargatás közben felhívott a Nevtanos pszichológus csaj (mármint én kavargattam a vacsorát, hogy ő mit csinált, rejtély.) Vagy ezt már írtam?? Kaptam időpontot jövő szerdára, hogy beszámoljak, mi újság, mennyit fejlődtünk és hogyan tovább....Tiborom jelenléte nem létszükséglet, amit ő megkönnyebbüléssel nyugtázott. Nem tudom, mennyi értelme lesz, de legalább jól elbeszélgetünk és hátha kicsiholok még belőle némi további segítséget.

Ma hajnalban megrendeltem az Adventi naptárba való apróságokat. Nem semmi, milyen előrelátó vagyok, nem? Meg is veregettem volna a saját vállam, de inkább kétségbe estem. Réka ugyanis este a búcsúpuszik után 3 másodperccel belesóhajtotta a sötétbe, hogy ő Lego Friends lószállító autót szeretne a szülinapjára, olyan Emma félét. Zalán rákontrázott, hogy ő pedig repülőgépeset. Na most reggel utána néztem a lószállító izének, kifutó termék. Lehet még helyenként, itt-ott kapni, de ölég borsos az ára....Majd ösztönzöm, hogy álljon elő B és C,D valamint E tervvel is, hiszen közeleg névnap, szülinap, karácsony....Dúskálni, mi több, fulladozni fog az ajándékokban. Habár görény voltam, mert névnapjára nem kap különösebben tőlünk semmit, hisz új bringája van.

Itt a főnök valamint a mondanivalóm is elfogyott, úgyhogy ennyi.

6 megjegyzés:

  1. Jajjj, most a frász kiütött, hogy te már az adventi naptárnál tartasz, én meg még a tervezés szintjére sem jutottam el :) !!! Egyébként minden elismerésem, gratulálok és én megveregetem virtuálisan a válladat és egyúttal nyugtázom, hogy nekem is így kéne :) ...Csak kíváncsiságból, mit az, amit rendeltél :) ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeem, én vagyok extrém "korai".

      Semmi különös, Fakopáncsról rendeltem apróságokat. :)

      Törlés
  2. Pofam leszakad az ovonenin.
    De biztos, hogy majusi az a gyerek?
    Na, gondolkodj csak! Szerintem szeptemberi! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából augusztusi, szerintem a névnapomon készült. ;-)

      Törlés
  3. Szóval advent... akkor nem csak én vagyok az, aki már az adventi naptárat tervezgeti :-) mondjuk én még csak tevékenységek terén - de ennek biztos ez a hideg idő az oka. Ovónénire : no comment!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A könyveket is megrendeltem karácsonyra, halkan mondom. Lehet, ez már túlzás. :) De muszáj, hogy mindenre legyen idő, ne legyen kapkodás.

      Törlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!