2015. augusztus 4., kedd

Tanszerek


Ma megvettem a tanszerek legjavát. A lista itthon maradt, amit precízen összeírtam. Nem is én lennék...... Itthon kiderült, hogy valószínűleg legalább két gyerekem másodikos lesz,  de inkább három, annyi füzetet vettem....jaj nekem! Lovas ilyen borítós, lovas olyan borítós, csillivilli lovas füzet. Nem tudom, mi ütött belém. Istenkém, mit tehetnék, írószerek láttán mindig elgyengülök.... 

Hirtelen, úgy néz ki, megvan minden, talán még néhány szép ceruza  befigyelhet. A pénztáros hölggyel jól elbeszélgettünk. Pl. arról, hogy milyen szépek manapság a tanszerek, öröm rájuk nézni, írni velük, beléjük. Kiderült, hogy neki is van egy másodikos gyerkőce és szintén most kezdik ősszel a zeneiskolát. Szerintem ő rosszabbul járt, mert a kisfia a dobot választotta....Elképzeltem, ahogy otthon gyakorol,  a Széchenyi lakótelepen laknak, rögtön a nyolcadikon....Hát szép dolog a zene, nem mondom....

Sajnos kiestünk a vízilabda vb-n, nem jutottunk a legjobb négy közé. Nagyon izgalmas volt, egyik infarktusból estünk a másikba. A gyerekek nagyon szomorúak voltak a végén,  szerintem azt hitték, itt a világ vége....de megvigasztaltam őket, hogy semmi baj, majd jövőre az olimpián! Akkor nyerünk. Úgy legyen! Addig hagy építgesse a csapatát Benedek Tiborunk. 

Na megyek, a gyerekek most másznak ki a kádból, jön a mese. 

4 megjegyzés:

  1. Ez a téma egy leendő első osztályos anyukájaként mostanában már eléggé izgat... de várjuk a beiskolázási utalványt... Hol szoktál vásárolni? És milyen márkákat? És a táska milyen márka?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De izgi!:)

      A tanszerek általában nagyban függnek attól, mit kér az iskola. Nekünk elmondták elég részletesen júniusban, hogy mit kérnek egész tanévben és abból mennyit. Így szó esett arról, hogy a kisebb fajta iskolatáska nem elég nagy, így a Budmil, amit terveztem, hogy veszek, nem jöhetett szóba. Végül a Müllerben vettünk egy nagyon akciós, nagyon szép SCOUT márkájút, szuper táska, gyakorlatilag sértetlenül megúszta az első osztályt. Ha minden nap hazahoznak a suliból mindent, akkor nagy táska kell, de mindegy milyen, mert nem igen fog a gyerök hátán lenni, megrakva olyan nehéz.

      Színesceruzából a Herlitz-et ajánlom, a Fabert kevésbé, de ez csak ugyebár az én véleményem. Ha színes ceruza, én a vastagabbat pártolom inkább, postaironból is inkább olyat vettem. Könnyebb megfogni a kis ujjaknak, kényelmesebb.

      Grafitceruzából elvileg kérnek HB és B típusút, Réka ocsmányul ír B-vel és szépen HB-vel. Nem tudom, miért. Úgyhogy én már csak HB-t veszek. Fabercastell a top márkánk, az ezüst pöttyös, aminek grip-je van. :) Vagyis nem csúszik. :) Az iskola ajánlotta az összes top márkát. Ha háromszög alakú ceruza még jobb.

      Hogy hol szoktam bevásárolni? Most az Interspar nyert, mert ott találtam olyan vastagabb füzetborítót, amire már tavaly is fájt a fogam. Illetve volt lovas cucc nagy választékban. :)

      Tavaly süni füzetünk volt, talán 100 Ft darabja, de jobb minőségű, mint a 24 forintos. És nem rosszabb, mint a 200. :) Erre valami csini borító és kész a gyönyörű füzet. :)

      Radírból és hegyezőből ha látsz olcsón, vegyél jó sokat, mert az fogyóeszköz. Réka semmit nem hagyott el a suliban, de azokat rendesen. :) Ha beruházol egy "hegyezőgépre" az jó vétel lehet. Nekünk nincs, tavaly legalább 10 hegyezőt elhasználtunk, kopnak. mint a nemtommi....Azt lehet, még én is veszek, lesz még Zalán is iskolás. 7

      Hirtelen, ennyi. Ha van kérdésed, szólj nyugodtan. :)

      Törlés
  2. Öööö, most ez is sok volt. Köszönöm! :-) Felírok minden márkát (mert mire odaérek, elfelejtem), és bízom benne, hogy megoldjuk.

    VálaszTörlés

Megjegyzésedet, üzenetedet köszönöm!